וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירווין וולש כותב; דני בויל יביים?

26.8.2001 / 16:26

בעקבות הכרזתו של הסופר הסקוטי על כתיבת ספר המשך ל"טריינספוטינג", הודיע במאי "טריינספוטינג"-הסרט שהוא מת לעשות גם את סרט ההמשך

בעקבות הודעתו של הסופר הסקוטי אירווין וולש שהוא עובד על ספר המשך ל"טריינספוטינג", רומן הסמים המצליח שלו מתחילת שנות התשעים, הודיע הבמאי דני בויל, שביים את העיבוד הקולנועי המצליח לא פחות של הספר, שיהיה מעוניין לעשות גם את סרט ההמשך.

לאחר ששב ושלל במשך שנים את האפשרות שיכתוב המשך ל"טריינספוטינג" הפתיע וולש - שהיה בחצי הראשון של שנות התשעים וגם קצת אחרי הסופר האולטימטיבי של דור האקסטזי - כשהודיע בשבוע שעבר שיהיה המשך, ועוד איך. הספר ייקרא "פורנו" ויעקוב אחר נסיונותיו של סיק בוי לעשות את זה בגדול כבמאי פורנו. גם לכל שאר החבורה - רנטון, בגבי וספאד - תהיה כמובן נוכחות.

בויל, שההצלחה של "טריינספוטינג"-הסרט הובילה אותו להוליווד ולשורה של פלופים ("החוף" בראשם), אמר ל"גרדיאן" שהוא מת לקרוא את ספר ההמשך ועוד יותר מת לביים אותו. הוא משוכנע, אמר, שכזה יעלה על הפרק לא תהיה בעיה לקבץ את צוות השחקנים המקורי (בראשותם של יואן מקגרגור, רוברט קרלייל וג'וני לי מילר). "כולנו שומרים על קשר", אמר, "ואני יודע שכולם ירצו לעשות את זה".

בויל יכול לרצות, אבל וולש בכלל לא בטוח ש"פורנו" בכלל יעבור מדפי הספר אל מסך הקולנוע. "יש לי עוד הרבה עבודה על הספר", אמר הסופר ל"גרדיאן". "זה לא עוזר להתחיל לחשוב על סרט; בכל מקרה מדובר בשני דברים שונים לגמרי. "אתה לא כותב ספר", סיכם, "כדי שמישהו יוכל לעשות ממנו סרט".

שני קטעים מהספר החדש נחשפו לאחרונה בפסטיבל הספרים באדינבורו. התגובה היתה מחיאות כפיים סוערות. היכונו לקאמבק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully