וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש נורתה על שיירת שר פלסטיני בשומרון

10.3.2007 / 12:15

מאבטחו של השר לענייני אסירים נפצע. חמושים ירו לעבר מפקדת הביטחון הפלסטיני בג'נין במחאה על אי תשלום משכורות לעובדי הרשות

בטובאס שבצפון השומרון ירו אנשי פתח לעבר שיירה של השר הפלסטיני לענייני אסירים ווספי כבהא. אחד משומרי ראשו נפצע. בקול ישראל דווח, כי שניים מהיורים נעצרו.

בתקרית נוספת בכפר טובאס חטפו אנשי פתח פעיל חמאס. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" מדווחת כי בעקבות האירועים האלימים ביטל שר החינוך ברשות, נאסר א-דין א-שאער ביקור מתוכנן בכפר.

מערכת הארץ מוסרת:

חמושים פלסטינים פתחו היום באש לעבר מפקדת הביטחון הפלסטיני בג'נין במחאה על אי תשלום משכורות. כ-20 חמושים מגדודי חללי אל-אקצה, הזרוע הצבאית של פתח, התאספו סביב בניין המפקדה בעיר והחלו לירות לעברו, כך מסרו עדי ראייה. לא דווח על נפגעים וקציני הביטחון שהיו בבניין לא השיבו אש.

לפני שהגיעו לבניין המפקדה, עברו החמושים במשרדי הממשלה בעיר וכפו על העובדים לסגור אותם. החמושים אמרו כי משכורתם לא שולמה להם זה שנה.

בתחילת השנה הודיע עוזר בכיר של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, כי ישתמש בכספי המסים הפלסטינים שהפשירה ישראל כדי לשלם משכורות לאנשי כוחות הביטחון הפלסטינים. העוזר, רפיק חוסייני, אמר כי אבו מאזן ישקיע 152 מיליון דולר בתשלום משכורות ל-80 אלף חברי מנגוני הביטחון של הרשות, ולמטרות נוספות כגון תשלום חובות והפעלת מנגנוני רווחה.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully