וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון הסטודנטים: מצדיקים את המאבק בת"א

1.3.2007 / 17:35

יו"ר ארגון הסטודנטים הארצי הביע תמיכה בהחלטת יו"ר האגודה בת"א, להמשיך במאבק למרות ההסכם שנחתם עם מש' החינוך

יו"ר ארגון הסטודנטים הארצי איתי ברדה החליט להביע תמיכה בהחלטת אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב להמשיך במאבק הסטודנטים נגד וועדת שוחט, למרות חתימת הסכם הבנות בין ארגוני הסטודנטים לשרת החינוך יולי תמיר במוצאי השבת האחרונים.

ההסכם שנחתם בשבת מנע שביתה, שהיתה אמורה להיות "נקודת השיא במאבק הסטודנטים בוועדת שוחט", ונחתם תוך ויתור של הסטודנטים על רוב דרישותיהם. אולם, במסגרת הפיאסקו המתמשך של מאבק הסטודנטים, התחרט שלשום יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב בועז טופורובסקי, ושיגר מכתב לכל הסטודנטים, בו כתב כי שגה כאשר הצטרף לחותמים על ההסכם.

בדברי התמיכה של ברדה, נכתב כי "אי החזרת תקציבים למערכת ההשכלה הגבוהה ביחד עם פגיעה בסגל המרצים תהווה פגיעה אנושה לא רק במערכת החינוך וההשכלה הגבוהה אלא גם בסטודנטים ובמדינה כולה". הוא הוסיף, כי הוא מקווה מאוד "שהממשלה תעמוד בהתחיבותיה הכתובות והלא כתובות כלפי ציבור הסטודנטים".

אולם, ועדת שוחט ממשיכה בעבודתה, לאחר שנציגי הסטודנטים ויתרו בחתימתם על הזרמת התקציבים. עתה, ארגוני הסטודנטים מגששים אחר דרך פעולה, ולא ברור אם ימשיכו במאבק, מעבר לחליפת המכתבים האוהדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully