וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר שגב מונה לסמנכ"ל כספים החדש של נס

שירלי יום-טוב

1.3.2007 / 11:49

שגב יחליף את איציק אידלמן. התפקיד האחרון של שגב: CFO של חברת אטיוניטי, הנסחרת לפי שווי שוק של 30 מיליון דולר

עופר שגב, לשעבר סמנכ"ל הכספים של חברת אטיוניטי, יחליף את איציק אידלמן כסמנכ"ל הכספים של חברת נס טכנולוגיות, כך הודיעה היום נס. שגב ייכנס לתפקידו בתחילת אפריל.

נס ציינה כי הוא בעל 20 שנות ניסיון בניהול פיננסי אסטרטגי. יחד עם זאת, בשלוש השנים האחרונות הוא כיהן בתפקיד CFO של - חברת תוכנה קטנה, הנסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של 30 מיליון דולר בלבד, ושמחזור הכנסותיה בשנה שעברה היה 13 מיליון דולר. נס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 500 מיליון דולר ורשמה בשנה שעברה הכנסות של 474 מיליון דולר. בהודעת העזיבה שלו את אטיוניטי צוין כי הוא חוזר לישראל לאחר שהות בארה"ב.

"האדם האידיאלי לפיתוח נס"

קודם לאטיוניטי, כיהן שגב כמנכ"ל ומנהל הכספים הראשי של חברת TeleKnowledge, ספקית פלטפורמה למסחר בתוכן ולפני כן סמנכ"ל הכספים של Tundo, שפיתחה פלטפורמת שירותים המבוססים על פרוטוקול האינטרנט ליישומי קול ומדיה. קודם לכן, היה שגב שותף בארנסט אנד יאנג ישראל, שבה ניהל את קבוצת ההיי-טק והשתתף בלמעלה מ-20 הנפקות בארה"ב.

בנוסף לכך היה חבר בוועדת ההיגוי לטכנולוגיה של ארנסט אנד יאנג העולמית. לשגב תואר ראשון (B.A) בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בר אילן ולמד בביה"ס לניהול Kellogg באוניברסיטת Northwestern שבארה"ב.

שכי גרליץ, הנשיא והמנכ"ל הנכנס של נס טכנולוגיות, במקום רביב צולר, ציין כי "הודות לנסיונו בן 20 השנים בתחום הפיננסי ונסיונו בענף ההיי-טק, עופר הוא האדם האידיאלי להמשיך ולפתח את הבסיס הפיננסי האיתן של נס טכנולוגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully