וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד: נבצע פיגועים. קסאמים בנגב

יוני מנדל

28.2.2007 / 11:23

בתגובה לחיסול הבוקר של 3 מפעילי הג'יהאד האיסלמי מבטיחים ראשי האירגון והזרוע הצבאית שלו להגיב בפיגועים בלב ישראל. עד עתה נורו 6 קסאמים לעבר ישראל

בג'יהאד האיסלמי סוערות הרוחות בבוקר אחרי חיסול שלושה מפעילי הארגון, וביניהם מפקד בכיר של הארגון בגדה המערבית. בהודעה ראשונית שפרסמה הזרוע הצבאית של הארגון נאמר, כי "גדודי אל-קודס נשבעו להגיב באלימות על פשע הכיבוש הישראלי".

אבו-אחמד, דובר גדודי אל-קודס, מסר לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", כי "החשבון עם כוחות האויב הישראלי גדל מיום ליום". אבו אחמד הוסיף, כי תגובת הארגון "תהיה במעשים ולא במילים". הוא טען שמעתה והלאה "התרנו את הרסן מכל פעילינו, לאחר שישראל התנקשה במפקדנו בגדה המערבית ובאחינו הלוחמים". הוא ציין שכל אופציות הפעולה של הארגון נבדקות עתה, לרבות "פעולות מחבלים מתאבדים בלב הערים בפלסטין של 1948 (ישראל)".

"ממשלת ישראל אחראית לפשע"

חאלד אל-בטש מבכירי הנהגת הג'יהאד האיסלמי אמר, כי הנושאים באחריות "לפשע שבוצע הבוקר בג'נין, כמו גם הפשעים הנמשכים דוגמת המבצע בשכם, הם ממשלת ישראל וראשיה". הוא טען שהפעולה הבוקר בג'נין והמבצע המתקיים בשכם, הם "ניסיון של הרמטכ"ל החדש אשכנזי להוכיח שהישראלים יכולים לסמוך על צבאם, אך למעשה זה לא מוסיף ביטחון אלא מספק לנו לגיטימציה וזכות להגיב בשיא הכוח לפשעים שמבצעים הישראלים".

6 קסאמים מהבוקר

שש רקטות קסאם נורו משעות הבוקר לעבר ישראל. בקול ישראל דווח, כי בשעה האחרונה נחתו שתי רקטות בשטחים פתוחים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. רקטה נוספת פגעה בגדר המערכת בצפון רצועת עזה.

מוקדם יותר נורו שלוש רקטות: שתיים מהן נחתו בשטחים פתוחים בנגב המערבי. רקטה נוספת גרמה נזק לגדר של אחד הישובים באזור. ככל הנראה התקפת הרקטות היום היא תגובה לפעילות כוח צה"ל בגדה ולהרג שלושה בכירים בג'יהאד האיסלאמי בג'נין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully