וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הביטוח של טרטמן

28.2.2007 / 11:07

גל"צ: משרד החקירות ויצמן-יער ניהל אחר הח"כית מעקב לפני 4 שנים כדי לגלות את מצבה הבריאותי. גם שם, טענה שסיימה לימודיה בהצטיינות

יח"צ - חד פעמי

שרת התיירות המיועדת אסתרינה טרטמן הייתה נתונה לפני ארבע שנים תחת חקירה של חברת הביטוח אבנר, אשר שכרה את שירותיו של משרד החקירות "וייצמן-יער". בעקבות מינויה הצפוי, נחשף השבוע, כי חברת הכנסת הייתה מעורבת בתאונה, אשר מונעת ממנה לעבוד יותר מארבע שעות ביום. לשם כך, התחזתה חוקרת של משרד החקירות לכתבת, וביקשה לראיין את חברת הכנסת.

בתכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי בגלי צה"ל, דווח, כי כאשר נשאלה טרטמן על עברה האקדמי, ציינה, כי סיימה את התואר הראשון בשנת 1992. "שמעתי שסיימת בהצטיינות?", אמרה לה החוקרת הפרטית, וטרטמן השיבה, "כן, אבל זה מביך אותי. זה קשה לי עם זה". לאחר מכן, משנשאלה על תוצאות התואר השני שלה, אמר טרטמן "סיימתי בהצלחה רבה", ומיד הוסיפה, "אבל לא נעים, אל תכתבי את זה, הקטעים האלו מביכים אותי".

אשר ויצמן, ממנהלי משרד החקירות ויצמן-יער, אמר בתגובה, כי במהלך התצפיות שבוצעו על טרטמן התגלה שהיא מנהלת חיים ציבוריים מלאים, "מבוקר עד ליל", ולא עובדת ארבע שעות בלבד, כפי שטענה בפני הביטוח הלאומי.

ויצמן סיפר עוד, כי כאשר היתה טרטמן יוצאת לפעילות ציבורית היא הייתה נועלת עקבים גבוהים ולובשת חליפה מחוייטת. עם זאת, לדבריו, "כשהיתה מגיעה לדיונים בבית משפט, היא הייתה עושה זאת ללא איפור, עם צווארון גב כשהיא מרבה להתלונן על כאבים". הוא טען, שהחוקרת הפרטית שנפגשה עם טרטמן, ולאחר מכן תיצפתה עליה בבית המשפט אמרה עליה, כי "מדובר בשני אנשים שונים".

(ההקלטה באדיבות גלי צה"ל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully