וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: ליברמן יבטל מינוי טרטמן

28.2.2007 / 7:20

ליברמן, ששהה במוסקבה כשהתפוצצה הפרשה, יודיע היום מה בכוונתו לעשות. צפוי למנות את ישראל חסון במקומה. בכירים במפלגה "על סף" מרד

בסביבתו של יו"ר ישראל ביתנו מעריכים, שאם לא השתנה כלום במהלך הלילה, בו חזר מביקור במוסקבה, יודיע ליברמן על ביטול מינוי שרת התיירות המיועדת אסתרינה טרטמן, שהתגלה כי אין לה תארים אקדמאים כלל, למרות שטענה כי ישלה תואר ראשון ושני.

בעיתון מעריב דווח, כי אתמול עקב ליברמן בזעזוע אחר התמוטטות קורות החיים שהציגה טרטמן לציבור ולחברי מפלגתה. אם אכן יחליט ליברמן לבטל את מינויה לשרה, המועמד לקבל את התיק מתוך המפלגה הוא חבר הכנסת ישראל חסון.

בסביבתו של ליברמן מקווים עכשיו שבכך תסתיים הפרשה, ולא בהעמדה לדין של חברת הכנסת. בשיחות סגורות הביע ליברמן זעם על התנהגות טרטמן, כלפיו וכלפי הציבור. יחד עם זאת ליברמן גם הביע סיפוק מכך שהפרשה התגלתה לפני מינוי לשרה, ולא, נאמר, חודש לפני הבחירות.

ליברמן יחליט הבוקר האם להדיח את טרטמן בעצמו, או לתת לה להודיע על הסרת המועמדות.

הפרשה חושפת את אי הנחת במפלגה מהתנהלות היו"ר וסדר העדיפויות שלו. גורמים במפלגה שביקשו לא להזדהות, סיפרו כי הזהירו את ליברמן מהמינוי. בעיתון מעריב דווח עוד, כי כמה מבכירי המפלגה "על סף מרד" ביו"ר. אמנם ברור להם שהמפלגה זה הוא והוא זה שהביא את המנדטים הרבים, אבל גם לא בא להם לראות את המפלגה מבצעת התאבדות פוליטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully