וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי טרטמן: רה"מ ממתין לליברמן

28.2.2007 / 1:31

רה"מ לא מגיב על מינוי טרטמן לאור פרשת התארים, עד שישוב ליברמן ממוסקבה ויקבל החלטה. בכנסת כבר יש הפועלים לטרפוד המינוי

בלשכת ראש הממשלה מסרבים להגיב על מינוי ח"כ [[אסתרינה טרטמן]] לתפקיד שרת התיירות בטרם ישמעו דבריו של ראש סיעת [[ישראל ביתנו]] אביגדור ליברמן, שאמור לשוב הבוקר לישראל מביקור ב[[מוסקבה]]. זאת, אף שבלשכה הודו כי הפרשה האחרונה מעיבה על המינוי. בכנסת, לעומת זאת, כבר נשמעים קולות הדורשים לדחות, או לפחות לעכב, את המינוי.

השר ליברמן צפוי למסור הודעה היום בדבר מינויה של טרטמן לאור הגילוי אתמול כי בניגוד להצהרתה ובניגוד למצויין באתר הכנסת ובאתר מפלגת ישראל ביתנו, אין לה תואר ראשון מ[[אוניברסיטת בר אילן]]. זאת, לאחר שמוקדם יותר אתמול נחשף כי בניגוד לדבריה, אין לה תואר שני.

באתר הכנסת ובאתר הסיעה מצוין כי לטרטמן תואר ראשון בחשבונאות וניהול פיננסי מאוניברסיטת בר אילן. ואולם, בדיקה של רשימת מקבלי התארים של האוניברסיטה היא מעלה כי היא אינה נמצאת ביניהם. בגלי צה"ל דווח כי היא מעולם לא למדה בבר אילן, אלא אך ורק במרכז להשתלמויות הסמוך לאוניברסיטה, שאינו מעניק תארים. מאוניברסיטת בר אילן נמסר אישור לפיו אין להם מידע לפיו טרטמן למדה אי פעם במוסד.

גורמים בלשכת ראש הממשלה אהוד אולמרט מסרו כי הלשכה אינה מתערבת בהתנהלותה של מפלגת ישראל ביתנו, וכי גורל מינויה של טרטמן נמצא בידיו של השר ליברמן. על פי ההערכה, אולמרט ימתין לשמוע את תוכן הודעתו של ליברמן, ויראה האם בדעתו למנות את טרטמן לשרת התיירות למרות הפרשה המביכה האחרונה. רק אחרי כן יגבש ראש הממשלה את עמדתו, ויחליט כיצד לפעול.

במשכן הכנסת ומחוצה לו יש מי שלא מחכה להודעת הסיעה ויושב ראשה. מזכ"ל מפלגת העבודה איתן כבל קרא אמש לאולמרט למנוע את המינוי. גם ח"כ רן כהן (מרצ) אמר כי אם הדיווחים בנוגע לפרשה נכונים, משמעות הדבר צריכה להיות סיום דרכה הפוליטית של טרטמן. יו"ר [[עמותת אומ"ץ]] אריה אבנרי הודיע כי יפנה לאולמרט, וידרוש לעכב את המינוי עד לבירור הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully