וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שרה, חצי צרה

נחמיה שטרסלר

27.2.2007 / 10:17

נחמיה שטרסלר מאוד מרוצה מהנכות של טרטמן - ככל שתעבוד פחות, תזיק פחות - זו רק הרמאות שמדאיגה אותו

בענף התיירות מודאגים. הם היו רוצים בשר במשרה מלאה, אך הנה מתברר שאסתרינה טרטמן, שמינויה לתפקיד אושר השבוע בממשלה - לא תוכל למלאו אלא בחצי משרה. מתברר שטרטמן הציגה לבית המשפט מכתב רפואי הקובע שהיא יכולה לעבוד רק ארבע שעות ביום, לכל ימי חייה, והרי כולנו מצווים לומר את האמת, את כל האמת ורק את האמת - בבית המשפט.

אבל במחשבה שנייה, אנחנו צריכים להיות די מרוצים מכך שטרטמן תוכל לעבוד רק חצי משרה. כך הנזקים שהיא תבצע יהיו רק חצי נזקים והגזענות שלה תתבטא גם כן רק בחצי. אז מדוע להלין? אופיה הגזעני והמאוס של טרטמן התבטא במלואו כאשר אמרה על מינויו של ראלב מג'אדלה לשר: "מדובר בהנפת גרזן ענק על הגזע שנקרא ציונות". טרטמן התבלבלה. ציונות איננה גזע. אבל אולי היא אמרה את הדברים בזמן שהיא כבר היתה צריכה להיות בחופש?

לפני 10 שנים נפצעה טרטמן בתאונת דרכים, ובית המשפט המחוזי בחיפה קבע שהיא זכאית ל-52 אחוזי נכות קבועים. טרטמן טענה שהיא לא יכולה לתפקד, ולכן התפטרה מעבודתה, ובית המשפט התרשם וקבע כי איבדה 40% מכושר ההשתכרות שלה וקבע לה פיצויים בהתאם.

אבל טרטמן לא נולדה אתמול. היא עירערה לבית המשפט העליון וסיפרה לשופט כי אינה יכולה לקבל על עצמה תפקידי ניהול ההולמים את כישוריה. השופט התרשם וקיבל את תביעתה. אחר כך היא נבחרה לכנסת, ועכשיו לשרה - תפקיד ניהולי מהבכירים שיש. אז על מה מדובר כאן? לי נראה שמדובר ברמאות. ואם נוסיף לכך את הגזענות, הרי זו קומבינציה מסוכנת מאוד. ענף התיירות יסבול מהמינוי, כי עיקר עבודתו של שר תיירות הוא לשווק את ישראל, אבל בירידי התיירות ובמפגש עם עיתונאים בחו"ל, עיקר תשומת הלב תמוקד בתחום הפוליטי, בדעותיה הימניות-קיצוניות של טרטמן, ולא בקידום התיירות.

ברור גם שהדו"ח של ארנסט אנד יאנג, שקבע שיש להתרכז בהשקעה בתיירות באזור ירושלים והצפון, כולל ביישובים ערביים - יקבל תפנית ימינה לטובת השקעות חסרות תוחלת ביישובים מעבר לקו הירוק. מינוי טרטמן עדיין לא נכנס לתוקף. ההצבעה תתקיים רק ביום שלישי הבא, לאחר פורים ולאחר שהח"כים כבר קראו את המגילה, ולאחר שדנו בהמן הרשע ובאסתר המלכה (אסתרינה). אם נשאר להם עוד משהו מכבודם העצמי, ראוי שלא יאשרו את המינוי. כי במחשבה נוספת, אפילו אם טרטמן תעבוד רק בחצי משרה, הנזקים יהיו גבוהים מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully