וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חסון: השקרים המיוחסים לטרטמן מעציבים

27.2.2007 / 12:48

שרת התיירות הנכנסת טענה שהיא בעלת תואר שני. למעשה למדה מנהל עסקים ללא תואר במכללה. ליברמן: אגיב מחר על הדברים

ח"כ רן כהן (מרצ) מתח ביקורת חריפה על מינויה המיועד של ח"כ אסתרינה טרטמן לתפקיד שרת התיירות. בצל הפירסומים כי טרטמן לא דברה אמת כשהצהירה שהיא נושאת בתואר שני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית, אמר כהן, כי "מפלגת ליברמן ועשרת הגמדים בחרה לתפקיד שר התיירות את האדם חסר היושר, חסר האמינות והחצוף ביותר". כך דווח בקול ישראל.

גם חברה לסיעה של טרטמן, ח"כ ישראל חסון אמר, כי הגילויים על השקרים המיוחסים לאסתרינה טרטמן מעציבים. יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן אמר, כי יגיב מחר על הדברים.

"אסתרינה מעולם לא אמרה שסיימה תואר שני"

TheMarker.com:

יומיים לאחר שנחשף כי שרת התיירות הנכנסת הצהירה לבית משפט כי היא אינה יכולה לעבוד לצמיתות במשך יותר מארבע שעות ביום, מתברר כי זאת לא הבעיה היחידה בעברה של אסתרינה טרטמן. העיתון "ידיעות אחרונות" חשף הבוקר כי באתר האינטרנט של מפלגת ישראל ביתנו וכן בראיון שנתנה בעבר ל"ידיעות אחרונות" מציגה עצמה טרטמן כבעלת תואר שני בכלכלה ושיווק מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

בפועל, מבדיקת העיתון עולה, כי טרטמן מעולם לא למדה באוניברסיטה העברית, אלא במכללה הנקראת "טורו קולג'" בסוף שנות ה-90', שם למדה קורסים בתחום הכלכלה. טורו קולג' הינה מכללה לא מוכרת שאינה מעניקה תארים אקדמאים בתחומים אלו.

טרטמן מסרה לעיתון כי סיימה את הלימודים בהצטיינות אך כיוון שהמכללה אינה מעניקה תארים אין לה זכות לתואר. כמו כן מסרו מקורביה לעיתון, כי העובדה שנכתב באתר המפלגה שיש לה תואר מהאוניברסיטה העברית היא טעות סופר שהביאה לכך שאחד הפעילים במפלגה כתב זאת באתר. כמו כן הם טענו כי היא מעולם לא הציגה את עצמה כבעלת תואר שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully