וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרג אזרח בשכם

יוני מנדל

26.2.2007 / 13:55

בשכם נמשכת פעולה הצבא הנרחבת שהחלה אמש. הצבא מדווח על ארבעה מבוקשים שנעצרו, והפלסטינים על אזרח הרוג בן 42

אסור להשתמש

פעולת צה"ל בעיר שכם שהחלה אמש נמשכת. בגלי צה"ל דווח, כי לפני זמן קצר זיהו חיילי צה"ל מחטיבת הנח"ל חמושים וירו לעברם. בתקרית אחרת היום נמסר, כי נפתחה אש לעבר כוח מחטיבת גולני. בתקריות לא נפגעו החיילים, אך אחד מכלי הרכב ניזוק.

בתוך כך מדווחת סוכנות הידיעות הפלסטינית על ההרוג הראשון בפעולת צה"ל בעיר. לפני כשעה נהרג אזרח תושב שכם, ענאן אל-טייבי, בשכונת "אל-יסמין" שבעיר העתיקה בשכם (הקסבה). האזרח, כבן 42, נהרג מאש כוחות צה"ל, אולם לא ברור אם בעת שהייה בדירתו או במהלך יציאתו לרחוב.

בנוסף לכך דווח, כי כוחות הצבא פרצו לבית השידור של תחנת הטלוויזיה הפלסטינית "אל-סנאבל". לפי הדיווח, החיילים עצרו את השייח' נאיף בריק, מנהל ובעל תחנת "אל-סנאבל", והחרימו ציוד רב שהיה במקום. לאחר מכן הפסיקו החיילים את שידורי התחנה. אמש דיווחו סוכנויות הידיעות הפלסטיניות על פעולה דומה שבוצעה בתחנת הטלוויזיה המקומית של שכם, כמו גם בתחנת הרדיו "אל-נג'אח".

לדברי הפלסטנים, צה"ל הפך את בית הספר היסודי "ג'מאל עבד אל-נאסר" במרכז העיר העתיקה למרכז חקירות. עד כה הועברו למקום עשרות תושבים לחקירות. עוד דווח, כי הצבא השתלט על מספר דירות בעיר והוא משתמש בהן כדירות מסתור במהלך הפעילות.

בשל המבצע הצבאי שותקו החיים בעיר שכם, ואוניברסיטת אל-נג'אח, כמו גם משרד החינוך, הודיעו ל-61,000 התלמידים והסטודנטים, כי מוסדות החינוך יישארו סגורים גם היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully