וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרטמן לא יכולה לעבוד יותר מ-4 שעות

26.2.2007 / 0:14

כך עולה ממסמכים רפואיים שהציגה בביהמ"ש. לפי הדיווח בערוץ 2, היא סבורה שעבודת הכנסת היא "עבודה קלה הכרוכה בעיקר בדיבורים"

השרה החדשה אסתרינה טרטמן הציגה בבית משפט מכתב רפואי הקובע, כי כל ימי חייה היא תוכל לעבוד לא יותר מארבע שעות בלבד ביום. כך דווח הערב בערוץ 2.

טרטמן נפצעה קשה בתאונת דרכים וקיבלה בשל כך 52% נכות קבועים. היא ביקשה להגדיל את הנכות התפקודית, בעיקר בשל אובדן יכולת לעבוד בעתיד. בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל את טענתה, שיכולתה לעבוד נפגעה אנושות, ושהיא סובלת בין השאר מפגיעה בזיכרון, בריכוז ובקשב.

לאחר התאונה התפטרה טרטמן מעבודתה, לטענתה – מחוסר יכולת לתפקד. לטענת חברת הביטוח לעומת זאת, בשל ריצתה לפוליטיקה. לאחר שכבר היתה מועמדת לכנסת אמרה: "כנסת זו עבודה קלה, לא רצופה וכרוכה בעיקר בדיבור". על מצבה הקשה העידה, כי היא "שומרת פאסון, תדמית של הכל בסדר, אך באין רואים אני קורסת".

טרטמן הציגה מכתב רפואי שקובע שכל חייה תוכל לעבוד רק ארבע שעות ביום בלבד. בית המשפט קיבל את טענתה וקבע, כי היא איבדה 40% מכושר ההשתכרות לצמיתות, וכי הפסד הכנסתה הצפוייה עד גיל הפנסיה – כמיליון שקלים. טרטמן לא קיבלה את הקביעה וערערה לבית המשפט העליון. לפני שנה וחודשיים קיבל בית המשפט את תביעותיה של טרטמן.

כך יוצא שהיום מונתה שרת תיירות המסוגלת, לפי מסמכים רפואיים, לעבור בפחות מחצי משרה בלבד הרואה את הכנסת כעבודה קלה.

השרה החדשה טרטמן מסרה בתגובה, כי "לצערי הרב עברתי לפני עשר שנים תאונה ממנה אני סובלת מכאבים עד היום. אני מקווה לשמש מודל להרבה אנשים, למרות שהגוף כואב – הרוח תישאר יציבה וחזקה". עוד אמרה טרטמן, כי היא גאה בכך שאינה נותנת לנכותה לפגוע בתפקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully