וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי הייתם רוצים לרצוח?

דוריה למפל

25.2.2007 / 17:26

משרד הפרסום ערמוני מציע לכם משחק בו תרצחו פוליטיקאים, אוייבים ואייקוני תרבות, כולל אהוד אולמרט. המשרד: "זה לשעשוע"

משרד הפרסום "ערמוני בייטס" מקפיד להוציא כבר 19 שנים לוח שנה פרי המשרד. השנה החליט המשרד לוותר על הניירות והחור למסמר, ובמקום זה השיק לוח שנה אינטרנטי, המשולב במשחק אינטראקטיבי. עד כאן, הכל טוב ויפה - רק שהמשרד בחר להשיק משחק שמאפשר לכל גולש לבחור את כלי הנשק המועדף עליו, ולבצע חיסול ממוקד בדמות מוכרת.

להלן רשימת החיסול האפשרית: ראש הממשלה אהוד אולמרט, שר הביטחון עמיר פרץ, נשיאנו הנבצר משה קצב, ח"כ רוחמה אברהם, נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש, האשה והטיפ אודטה שוורץ, ארקדי גאידמק, חיים הכט, דודו טופז, ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל, מחמוד אבו ריט, מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ונשיא אירן מחמוד אחמדיניג'ד.

יגאל ערמוני, מנכ"ל פרסום ערמוני, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי הרעיון למשחק, הנקרא "License 2 kill 007" (רשיון להרוג) הוא משחק מילים על השנה האזרחית הנוכחית – 2007. לדברי ערמוני, "בחירת המחוסלים היתה אקראית לחלוטין. בכל מסך במשחק נכתב שזו סאטירה ואין כאן הסתה לרצח".

אודטה: זו הסתה לרצח

ערמוני מספר, כי "מאז שעלה המשחק לאוויר, כמעט אף אחד לא בחר לחסל את צוררי ישראל. הרוב המכריע מחסל את אולמרט או קצב או דמויות מהבידור הישראלי". ערמוני לא נרגש מהביקורות שהופנו אליו וההתנגדות למשחק. לטענתו, "מדובר במשחק שמטרתו פרסום המשרד. זה משחק משעשע, בואו ניקח את זה בפרופורציות".

מגישת הטלוויזיה אודטה שוורץ, שמופיעה ברשימה, לא משתכנעת שמדובר בשעשוע שצריך להילקח בפרופורציות. לדבריה, "המטומטם הזה שעומד בראש המשרד מתחבא מאחורי הטענה שהוא לא משרד החינוך, אבל בעיניי זו הסתה לרצח. אין לי אנרגיות להתעסק עם זה בעזרת עורך דין ואני לא מבינה מה זה ההכשר לאלימות המנוולת הזו? הייתי אומרת אותו דבר גם אם לא הייתי ב"רשימת החיסול".

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "לא כל יוזמה, אווילית ככל שתהיה, מחייבת את תגובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully