וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח תאיר: חברותיה העידו על מחזר מאיים

25.2.2007 / 8:20

"ידיעות": 5 חברות של ראדה סיפרו למשטרה על צעיר אלמוני שאיים להרוג אותה אם לא ייפגשו. המשטרה: הכיוון נבדק ונשלל

חמש חברות קרובות של הילדה תאיר ראדה ז"ל (13) שנרצחה בקצרין לפני שלושה חודשים, סיפרו לחוקרי המשטרה מיד לאחר הרצח כי תאיר חששה לחייה מפני צעיר שאיים לרצוח אותה. על פי העדויות, אלמוני שהציג את עצמו כ"אבי, בן 18 מטבריה" שלח לתאיר הודעות לסלולרי, בהן כתב שאם לא תסכים להפגש אתו יהרוג אותה.

ב"ידיעות אחרונות" מדווח, כי החברות העידו במשטרה שהצעיר התקשר לתאיר, וכתב לה בהודעות SMS שהוא רוצה אותה ואף ביקש להיפגש איתה. "היא סיפרה לי שהוא דיבר איתה ואמר לה שהיא יפה מאוד והוא רוצה אותה, והיא אמרה לו 'לא רוצה אותך' וניתקה לו" העידה החברה א'.

תאיר סרבה להיפגש עם הצעיר, ואף סיפרה לחברותיה שהיא מפחדת ממנו מאוד. כמה ימים לפני הרצח כתב לה המחזר שהוא בקצרין וכי אם לא תהיה שלו – יהרוג אותה.

"האיום היה כתוב באותיות קידוש לבנה"

במשטרה נמסר שכיוון החקירה הזה נבדק ונשלל בעבר. "כל כיווני החקירה נבדקו, כולל כיוון זה, ונשללו לחלוטין", מסרה לעיתון דוברת המשטרה רפ"ק רונית מועלם.

עורכי הדין המייצגים את משפחת ראדה מסרו בתגובה: "קריאת העדויות האלה מחזקת את החשד שהיה קיים אצל משפחת ראדה, שקיים כיוון חקירה נוסף ושונה לחלוטין מהכיוון שהמשטרה בחרה בו. מדובר באיום שהיה כתוב באותיות קידוש לבנה, ומשום מה בחרו להתעלם ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully