וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חמאס פוגע פסיכולוגית במש' שליט"

24.2.2007 / 0:00

בלשכת רה"מ הביעו אמש צער על הלוחמה הפסיכולוגית שמנהל חמאס, בעקבות דברי בכיר הארגון, לפיהם ישראל מכשילה שחרור גלעד שליט

גורמים בלשכת ראש הממשלה הגיבו אמש לדברים שאמר ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל בסוגיית שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, ואמרו כי אין כל התקדמות בסוגיה. הם הוסיפו כי הם מצרים על הלוחמה הפסיכולוגית אותה מנהלים בכירי חמאס, שגורמת צער רב למשפחה.

משעל פנה אתמול בדברים לנועם שליט, אביו של החייל החטוף, ואמר כי ישראל היא זו המכשילה את שחרור בנו, וכי עליו להפעיל לחץ על הממשלה הישראלית, כדי שזו תמנע מפעולותיה, אשר לטענתו מונעות את השלמת העסקה שתחזיר את שליט לביתו. הוא קרא לנועם שליט להפנות את טענותיו לממשלת ישראל, ולא לפלסטינים המחזיקים בבנו.

משעל הוסיף שכהורה הוא מבין את רגשותיו של האב, אך קרא לו להבין שיש יותר מ-10,000 אסירים פלסטינים בישראל. במסיבת עיתונאים שקיים משעל בקהיר הוא אמר כי הסכים למספר הצעות של המתווכים המצרים לביצוע צעדים חשובים בסוגיית החייל החטוף שליט, אולם סירב לפרט בנושא, ולהסביר על אילו צעדים מדובר.

משעל הזהיר כי הפלסטינים לא ימתינו זמן רב לקהילה הבינלאומית, כדי שזו תבין שעם חתימת הסכם מכה נוצרה הזדמנות היסטורית להשגת שלום ושלווה באזור. בקול ישראל דווח, כי הוא ציין שאם העולם יתעלם מהשינוי במנהיגות הפלסטינית שהושג בחתימת ההסכם, חפנו הפלסטינים לחלופות פעולה, אשר לדבריו, יפתיעו את העולם ואת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully