וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינדרלה נוסח כווית

יוני מנדל

22.2.2007 / 11:09

נערה כוויתית שהגיעה לפרקה ביקשה למצוא חתן בעל לב זהב. היא ביקשה מהשדכנית לא לספר על כספה ויופיה. הסוף – כמו באגדות

צעירה מכווית שהגיעה לגיל חתונה הירהרה עם בני משפחתה על הדרך הראויה למצוא חתן הגון. אולם הנערה, בת למשפחת מיליונרים מעיר הבירה, חששה שבעלה לעתיד ירצה לשאתה לאישה רק בשל יופייה החיצוני ועושרה. אי לכך החליטו במשפחתה לשתף פעולה עם הרעיון שהגתה: לא רק שהיא לא סיפרה לשדכנית שנבחרה על חשבון הבנק שלה, אלא סיפרה לה את ההפך הגמור.

וכך יצאה השדכנית לחפש לנערה בחור בעל לב זהב שייקח אותה לאישה. ההצעה לא הייתה אטרקטיבית מדי. הכלה המיועדת התעקשה שהשדכנית תספר לבחורי העיר על "נערה שחורת גוף ומכוערת במיוחד, שמשפחתה הגיעה לפת לחם". השדכנית עשתה כדבריה, ובסופו של דבר נמצא הבחור שביקש את ידה של הנערה שתוארה בזו הלשון.

הצעד של הבחור, כך מדווח העיתון "א-ראי אל-עאם" הכוויתי , היה החלטה מלאת אמת. והאמת הזו, מתברר, היתה משתלמת ביותר. רק לאחר שביקש מאביה של הנערה את ידה, ולאחר שהאחרון הסכים לבקשתו, נחשפה הנערה בפני האיש לראשונה. לפי הדיווח, רק אז אמר לו אביה שהם חיפשו חתן שלא חיפש אחר העושר, היופי או הרכוש.

או אז ראה החתן את יופייה הרב של הנערה ואת העובדה שבחשבון הבנק שלה ממתינים שבעה מיליארד ריאל סעודי, (כשמונה מיליון שקלים). ומאז, מספר העיתון, הם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully