וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ לא כלכלי: גניגר וזיסר לא יקימו ערוץ כלכלה ועסקים

רוני קורן-דינר

22.2.2007 / 9:50

כך נודע ל-TheMarker. על פי הערכות, הפעלת ערוץ נישה חדשותי-כלכלי היתה אמורה לעלות במשאבים יקרים

אנשי העסקים עמי גניגר, בעלי תיא תקשורת, ומוטי זיסר, בעלי אלביט הדמיה, חזרו בהם מכוונתם להקים ערוץ כלכלה ועסקים; כך נודע ל-TheMarker. על פי הערכות, הפעלת ערוץ נישה חדשותי-כלכלי היתה אמורה לעלות במשאבים יקרים הרבה יותר מכפי שהעריכו בתחילה, ולא עלה בידיהם לגייס די שותפים לפרויקט.

גניגר וזיסר ביקשו להקים את הערוץ במודל של רישיון מיוחד, כלומר ערוץ שמועבר על גבי תשתית הכבלים והלוויין בדמי מנוי חודשיים - אך שיווקו וגביית דמי המנוי בעבורו נעשים ישירות על ידי היזמים ולא באמצעות חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית.

גניגר וזיסר ניסו לעניין במיזם גם את מפקד חיל האוויר לשעבר, איתן בן-אליהו, אנשי העסקים האחים מיכאלי ואת מערכת העיתון "גלובס". גניגר וזיסר הצהירו בדצמבר האחרון כי יעלו את הערוץ לאוויר בתוך חודשים ספורים. כעת, כאמור, החליטו לסגת מהמיזם. דוברו של גניגר, השותף העיקרי בפרויקט, סירב להגיב על הידיעה.

זיסר וגניגר שיתפו פעולה בעבר בכמה מיזמי תקשורת שלא יצאו לפועל בסופו של דבר. השניים התמודדו במשותף בקבוצת "כאן", שניסתה את כוחה במכרז לערוץ 2, אך הפסידה במרוץ. כמו כן התעניינו לפני כשנתיים בכניסה להשקעה בערוץ 10. גניגר, מבעלי אולפני הרצליה, גם הגיש מועמדות להפעלת ערוץ המורשת יחד עם איש העסקים שלמה בן-צבי. השניים זכו במכרז, אולם לאחר מכן הסתכסכו וזכייתם בוטלה בשל אי-עמידה בלוחות הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully