וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: הרגנו את שולח המחבל

21.2.2007 / 9:42

מפקד מרחב איילון: "המטען שנמצא שקל בין 3 ל-5 ק"ג, נמנע אסון כבד". המפקד, איש הג'יהאד, נהרג במכוניתו בג'נין

בצה"ל אומרים כי כח מסתערבים הרג הבוקר את מפקד הג'יהאד האיסלמי באיזור ג'נין, ששלח את המחבל שנתפס אמש בבת ים. "הארץ" מדווח כי ההרוג, מחמוד אבו אל-עובייד, נורה למוות בשעה שישב במכונית במרכז העיר.

בתוך כך, נמשכת חקירתו של הצעיר, עומר אבו רוב בן ה-24, שהודה לאחר תפיסתו כי התכוון לבצע פיגוע התאבדות בישראל. לדברי מפקד מרחב איילון במשטרה, ניצב משנה אהרון אקסול, "אבו רוב השתייך לחוליה של הגי'האד האיסלמי שבעבר ביצעה שורה של מעשי טרור בישראל".

אקסול סיפר בראיון לקול ישראל, כי "מטען הנפץ שנמצא בפח האשפה בראשון לציון שקל בין שלושה לחמישה ק"ג".

אודות לכידתו של אבו רוב סיפר אקסול, כי "לאחר שהוא הודה שהתכוון לבצע פיגוע הוא הוביל אותנו לפח האשפה בראשון לציון ש הטמין את חגורת הנפץ". בשלב זה, אמר אקסול, "ניתן כבר לומר בוודאות שנמנע אסון כבד".

הג'יהאד האיסלמי לקח אחריות

"הארץ" מדווח, כי הפיגוע שסוכל תוכנן להיות מבוצע באזור התחנה המרכזית בתל אביב. בעקבות מידע שהתקבל מהשב"כ הגיעו כוחות משטרה לדירה בבת ים, שם נעצר המחבל, פלסטיני תושב ג'ילבון שממזרח לג'נין, ועוד כמה בני אדם. לאחר המעצר מסר בכיר בג'יהאד האיסלאמי באזור ג'נין, כי ארגונו אחראי לניסיון הפיגוע.

בתוך כך, חוששים גורמים במערכת הביטחון כי חמאס הצליח להבריח טילי נ"ט מסיני לרצועת עזה. אם הדבר נכון, הטיל מגדיל משמעותית את האיום על צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully