וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים שריר נבחר ליו"ר איגוד המפיקים

רנן פריד

20.2.2007 / 13:13

יחליף את אסף אמיר וישמש גם כיו"ר דירקטוריון "תכנים", חברת התמלוגים של איגוד המפיקים

חיים שריר נבחר ליו"ר החדש של איגוד המפיקים, הוא יחליף בתפקידו את אסף אמיר שפרש מראשות האיגוד בתום קדנציה של שלוש שנים.

הנהלת איגוד מפיקי הקולנוע והטלוויזיה בחרה בחיים שריר לתפקיד יו"ר האיגוד. במקביל לתפקידו כיו"ר הוא ישמש גם יו"ר דירקטוריון "תכנים", חברת התמלוגים של איגוד המפיקים.

שריר, מבכירי המפיקים העצמאיים בישראל, ישמש יו"ר האיגוד בפעם השניה, הפעם הראשונה שלו כיו"ר האיגוד הייתה לפני כעשור. כמפיק עצמאי שריר חתום על סרטי קולנוע ויצירות טלוויזיוניות רבות ביניהם "מלנומה אהובתי", "מילואים", "לא הבטחתי לך" ועוד. היום שריר הינו מנכ"ל משותף בחברת ההפקה "360 ערוצים" ולפני כן כיהן כסמנכ"ל התוכן של רשת.

בין הנושאים המרכזיים העומדים על עד סדר יומו של איגוד המפיקים היום: שמירה על מעמדו של המפיק היוצר וזכויותיו מול הגופים המשדרים ובמסגרת חקיקת חוק זכויות יוצרים בכנסת, יצירת חזית אחידה עם איגודי היוצרים האחרים, שמירה על היקף היצירה המקורית ואיכותה על ידי הרגולטורים של כל הערוצים, היערכות המפיקים לעידן האינטרנט והמדיות החדשות וקידום שיווק הקולנוע הישראלי בחו"ל.

לדברי שריר: "מול תחושת כרסום קשה ברמתה ובמעמדה של התרבות הישראלית בגלל הטלויזיה והאינטרנט, בולטת ההפקה הישראלית המקורית בשנים האחרונות בהישגים חסרי תקדים בארץ ובעולם. למרות זאת, נאלצים יוצריה לחרוק שיניים במאבקם לשמור על רמת היצירה המקומית ולהדוף נסיונות לפגוע בזכויותיהם של יוצרי התוכן ובתקציבים העומדים לרשותם. יחד עם איגודי היוצרים האחרים ננסה ליצור מסלול הידברות והסדרים הוגנים בין כל הצדדים השותפים ליצירה המקומית אחרת ההפקה המקומית היחידה שתישאר היא הבלוגים הטוקבקים ותכניות הקסמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully