וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים מגייסת היום 400 מיליון שקל ממוסדיים

רם דגן

19.2.2007 / 11:39

מחיר המקסימום במכרז נקבע לפי שווי של 1.2 מיליארד שקל; ההנפקה מתבצעת במכפיל 12

הנפקת כלל פיננסים יצאה הבוקר לדרך. החברה מקיימת היום את השלב המוסדי בהנפקה של מניות ואג"ח בהיקף של 500 מיליון שקל. היום תגייס החברה מגופים מוסדיים כ-400 מיליון שקל, מחצית במניות ומחצית באג"ח. מחיר המקסימום בהנפקה משקף לחברה שווי של כ-1.2 מיליארד שקל ומחיר המינימום משקף שווי של כמיליארד שקל. אנליסט באחד מהגופים המוסדיים שמשתתף בהנפקה, העריך כי מדובר בהנפקה מוצלחת: "השווי משקף מכפיל 12, שזה בסקאלה הנמוכה שבה נסחרות מניות בתי ההשקעות המקומיים".

כלל פיננסים הוא בית ההשקעות של חברת הביטוח כלל, מקבוצת אי.די.בי. החברה החלה לפעול במתכונת של בית השקעות במהלך שנת 2003 ובשנים המועטות מאז הוקמה, הצליחה לכבוש נתחי שוק משמעותיים בענף הפיננסי, והיא ממותגת כאחד מבתי ההשקעות המובילים בישראל.

כלל פיננסים עוסקת בניהול תיקים באמצעות חברת בטוחה, שנרכשה על ידי כלל ביטוח טרם הקמת בית ההשקעות. כמו כן, לחברה פעילות ניהול קרנות נאמנות שקיבלה בשנה האחרונה חיזוק משמעותי בעקבות הרכישה של אילנות-דיסקונט מבנק . לחברה גם פעילות משמעותית בענף החיתום והברוקראז'.

כלל פיננסים, שמנוהלת על ידי שוקי אברמוביץ', הרוויחה 58.6 מיליון שקל ב-3 הרבעונים הראשונים של 2006. דו"חות הפרופורמה, הכוללים גם את ההכנסות של אילנות-דיסקונט, מציגים רווח של 99.2 מיליון שקל ב-3 הרבעונים הראשונים של 2006. את 2005 סיימה החברה ברווח של 50 מיליון שקל, וברווח פרופורמה של 95 מיליון שקל. כלל פיננסים רכשה את אילנות-דיסקונט תמורת 582 מיליון שקל. החברה הועברה לניהולה של כלל פיננסים במהלך חודש אפריל האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully