וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל רשות המסים ג'קי מצא התפטר

מוטי בסוק

19.2.2007 / 0:02

במכתב לשר האוצר, הסביר מצא כי החליט לפנות את מקומו כדי לאפשר מינוי מנהל קבוע לרשות, והוסיף כי הוא בטוח שיטהר את שמו

במכתב לשר האוצר, אברהם הירשזון, שנשלח אמש, הודיע ג'קי מצא כי החליט להתפטר לאלתר מכהונתו כמנהל רשות המסים.

במכתב, שהעתקים ממנו נשלחו לראש הממשלה, אהוד אולמרט, היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, פרקליט המדינה, ערן שנדר, נציב שרות המדינה, שמואל הולנדר, ומ"מ מנהל רשות המיסים, יוסי בכר, מביע מצא את בטחונו כי יטהר את שמו. עם זאת הוא כותב כי החליט לפנות את מקומו, כדי לאפשר מינוי מנהל קבוע לרשות המסים.

מצא מונה למנהל רשות המיסים בתחילת שנת 2006. בדצמבר האחרון נעצר כאחד החשודים העיקרים בפרשת השחיתות ברשות המסים. הוא ישב מספר ימים במעצר, ולאחר מכן שוחרר למעצר בית. לאחר תום מעצר הבית הוא הוצא לחופשה מאונס ע"י נציבות שרות המדינה ונאסר עליו להיכנס למשרדי רשות המסים. לטענתו, ולטענת עמיתים ברשות המסים בעבר ובהווה, הוא חף מכל פשע.

עתידו מובטח במשרד עו"ד או רו"ח מוביל

מצא החליט להתפטר מתפקידו מתוך ידיעה שחקירתו תמשך חודשים ארוכים, וכי בלי הסכמתו, יתקשה שר האוצר, בשל מגבלות החוק, למנות לו מחליף קבוע. מתוך שיקולים של טובת רשות המסים, החליט מצא לאפשר למערכת למצוא לו מחליף קבוע. נראה כי ישתלב בקרוב באחד ממשרדי עורכי הדין או רואי החשבון המובילים בארץ, כמומחה לנושאי מסים. נודע כי כבר קיבל פניות רבות בנושא.

מצא כתב לשר האוצר: "מתוך אחריות ציבורית, כמי שרשות המסים יקרה לו מאוד ובכדי לא להוות מכשול כלשהו למינוי מנהל לרשות, דבר שיפגע בתפקודה, הריני להודיעך כי החלטתי היום להתפטר לאלתר מכהונתי כמנהל רשות המסים, וזאת עוד בטרם הסתיימה החקירה ובטרם התגבשה כל מסקנה בעניני (המשפט האחרון מודגש. מ.ב)... אני מאמין כי יהא בידי לטהר את שמי ולסלק את העננה המעיבה על שמי בימים אלה. ברצוני להודות פעם נוספת לאלפי עובדי רשות המסים המופלאים שסייעו לי כמי שעמד בראש הארגון, להגשים את יעדי הרשות. כן ברצוני להודות על האמון שניתן בי, ובאמצעותך גם לראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully