וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מגרש את הנביא מוחמד מהולנד"

18.2.2007 / 17:51

ערב הסעודית דורשת מגרט וילדרס, איש הימין ההולנדי, להתנצל על דבריו לפיהם מוסלמים צריכים לקרוע את הקוראן אם הם רוצים להשאר בהולנד

ערב הסעודית ביקשה מממשלת הולנד להתערב כדי להשיג את התנצלותו של חבר הפרלמנט ההולנדי מן הימין גרט וילדרס. בראיון בשבוע שעבר אמר וילדרס שעל המוסלמים לקרוע חצי מהקוראן אם רצונם להישאר בהולנד.

"האיסלאם היא דת קיצונית. אם מוחמד היה חי היום, הייתי מגרש אותו מהמדינה מרוח בזפת ונוצות, בגלל קיצוניותו", אמר וילדרס. הוא קרא למוסלמים לא להקשיב לאימאמים. לדבריו הוא קרא את הקוראן, המלא, לדעתו, בדברים איומים. וילדרס פעל לאיסור על לבישת רעלות, להקפאה של ההגירה ולאיסור בניית מסגדים ובתי ספר דתיים.

שגרירות ערב הסעודית פנתה לשלטונות ודרשה שווילדרס יחזור בו מהערותיו המעליבות. השגרירות דרשה גם לשים קץ למעשים ממין זה. בהולנד קיימת מתיחות בין האוכלוסייה הנוצרית למוסלמית מזה מספר שנים, והיא גאתה סביב הרצח של הבמאי ההולנדי תיאו ואן גוך ב-2004, רצח שגרר הצתות של מסגדים.

ערב הסעודית שיחקה תפקיד מרכזי בתמיכה במהומות בשנה שעברה בעקבות פרסום הקריקטורות המעליבות של הנביא מוחמד בעיתון דני ובמספר עיתונים אירופיים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully