וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצינים: מינוי קראדי היה שגוי מלכתחילה

18.2.2007 / 15:23

שוטרים מאשימים כי המפכ"ל מונה לתפקיד אף שאין לו כישורים מתאימים. במשטרה קוראים למנות מפכ"ל מחוץ לשורות המשטרה

קציני משטרה מאשימים, כי מינויו "בלתי המקצועי" של קראדי למפכ"ל הוא שהוביל את המשטרה למצבה הקשה. לדבריהם, קראדי מונה לתפקיד למרות חוסר מקצועיותו וחוסר יכולתו לשלוט במערכת גדולה כמו המשטרה.

הקצינים אמרו לקול ישראל, כי קראדי לא יכול היה לשפר את מצב המשטרה משום שאין לו כישורים מתאימים לכך ויש לשאול מדוע דווקא הוא מונה לתפקיד ולא ותיקים ומנוסים ממנו.

בעקבות פרסום דו"ח זיילר, אמרו קצינים ושוטרים, כי על המפכ"ל קראדי להתפטר מיד וכי יש למנות מפכ"ל מחוץ לשורות המשטרה, שיהיה חופשי מלחצים ומחשבונות העבר. בקול ישראל דווח, כי הקצינים הוסיפו שחקירות רבות מתנהלות גם היום "בדרך החלמאית" שבה התנהלה חקירת פרשת פריניאן.

המערכת הפוליטית: "הדג מסריח מהראש"

שר המשפטים דניאל פרידמן אמר, כי בכוונתו ללמוד את המלצות ועדת זיילר באופן מעמיק ולקיים התייעצות עם היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז. השר פרידמן הוסיף, כי אם יווכח שיש דברים הדרושים תיקון הוא יפעל בהתאם.

יו"ר מרצ יוסי ביילין קרא לשר דיכטר לנצל את "רעידת האדמה" בעקבות דו"ח זיילר ולנקות את האורוות לפני שיהיה מאוחר מידי. חברתו לסיעה זהבה גלאון קוראת גם היא לשר הפנים שלא להסתפק במיצוי המסקנות האישיות ולהתחיל ליישם את ההמלצות המערכתיות. היא מזהירה כי "ללא בדק בית תיהפך המשטרה לגוף רקוב ומושחת ולמערכת אכיפת החוק לא תהיה תקומה".

ח"כ צבי הנדל (האיחוד הלאומי) מסר, כי הדג מסריח מהראש והכל מתפורר. לדבריו "שנים מתעקשים כולם להעלים עין מכך שידיים נטולות ערכים מחזיקות בזרועות השלטון".

ח"כ מיכאל איתן (ליכוד) אמר, כי ועדת זיילר גילתה רק טפח ועתה יש צורך בעוד ועדה שתגלה לציבור את כל התחלואים של מערכת אכיפת החוק.

בתוך כך, התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בדרישה להדיח את קראדי לאלתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully