וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מתכוננת להתלכדות

ערן גבאי

18.2.2007 / 14:02

רכשה פלטפורמה ניהול ואספקת תכנים של אלקטל-לוסנט תמורת כ-6 מיליון שקל

חברת פרטנר רכשה מערכת ניהול ואספקת תכנים של אלקטל-לוסנט להשקת שירותי תוכן חדשים ושירותי מולטימדיה משופרים, הכוללים חוויית טלוויזיה, וידיאו ומוסיקה. העסקה נאמדת בהיקף של כ-6 מיליון שקל.

פרטנר איחדה למעשה את פלטפורמות ניהול התוכן הקיימות שלה על גבי מערכת mPower של אלקטל-לוסנט לניהול ואספקת תכנים. המערכת היא פלטפורמת תוכנה, שאלקטל-לוסנט רכשה כחלק מרכישת חברת מוביליטק (Mobilitec) הישראלית, בספטמבר 2006 תמורת כ-75 מיליון דולר. התוכנה מאפשרת לפרטנר לקצר את משך הזמן להשקת שירותי תוכן ולהפחית את ההוצאות התפעוליות והוצאות ניהול התוכן.

הפלטפורמה מאפשרת לספק ללקוחות אפליקציות ושירותי ערך מוסף, תוך גביית תשלום עבור השירותים לפי מודלים עסקיים שונים, והיא מהווה תשתית להעברת כל סוגי התכנים - משחקים, רינגטונים, תמונות, מבזקי טלוויזיה ועדכוני חדשות חיים. כמו כן, היא מאפשרת להציע הצעות שיווקיות בהתאמה פרטנית. הפלטפורמה משרתת יותר מ-300 מיליון מנויי סלולר ברחבי העולם.

אלון ברמן, סמנכ"ל טכנולוגיה בפרטנר, מסר כי "אנו שמחים להשיק מערכת חדשה שמחזקת את מעמדנו המוביל בתחום התוכן בישראל. הפלטפורמה מעניקה לנו את הגמישות להשיק מספר גדול של שירותים בפרק זמן קצר יותר".

הפלטפורמה של אלקטל-לוסנט מסייעת לספקי תקשורת סלולרית ופס רחב, כדוגמת פרטנר, להגדיל את ממוצע ההכנסות מכל מנוי באמצעות אספקה מהירה יותר של תוכן סלולרי ופס רחב שהינו רלוונטי יותר למשתמשים.

התוכנה של מערכת ה-mPower מטפלת בנתונים בכל פורמט ומבטיחה את משלוח התוכן לכל סוגי המכשירים ללא תלות ביצרן. המערכת מסייעת גם בניהול מלא של זכויות היוצרים עבור ספקי התוכן של פרטנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully