וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'אד: אירן ולבנון הן גוף אחד

יוני מנדל

17.2.2007 / 12:29

בשיחה עם שגריר לבנון המסיים את כהונתן בטהרן הביע אחמדינג'אד את רצונו בהידוק היחסים בין המדינות. "תקופת אוייבינו עומדת לתום"

בהמשך לנאומו של נסראללה מאמש, יצא הנשיא האירני מחמוד אחמדינג'אד בדברים משלו על המצב בלבנון. לדבריו, הקשר בין אירן ללבנון הדוק ביותר, ושיפור הקשר הוא אינטרס חיוני של שתי המדינות.

בעיתון "אלחיאת אלג'דידה" הרואה אור בלונדון דווח, כי במהלך שיחה עם שגריר לבנון באירן, עדנאן מנסור, המסיים בימים אלו את תפקידו, אמר אחמדינג'אד, כי "יש להסיר את המכשולים הנובעים ממלחמות האחים (פיתנה). המיכשולים הללו הן תוצאה של הההגמוניה של האוייב עלינו". באותו הנושא ציין אחדמינג'אד, כי "תקופת ההגמוניה של האוייב עלינו - הסתיימה". לדבריו אחמדינג'אד, "ממשלת אירן והעם האירני ניצבים כתף אל כתף לצד העם הלבנוני כפי שהיה בעבר".

לאחר מכן המשיל אחמידנגאד את המדינות לגורם אחד באומרו ש"אירן ולבנון הן גוף אחד, ולצערינו לבנון היום היא החלק הפצוע של הגוף הזה". עם זאת, אחמדינג'אד תיאר את הדרך בה ניתן לחזק את "החלק הפצוע", באומרו ש"שיפור היחסים בינינו, הוא זה שירסק את המזימות שרוקמים נגדינו האוייבים".

יצויין כי נשיא סוריה בשאר אל אסד אמור לבקר היום בטהרן ולהיפגש עם עמיתו אחמדינג'אד. בקול ישראל דווח, כי השניים ידונו הבתפתחויות הביטחוניות והפוליטיות באיזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully