וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון לאונס: חגורת צניעות

16.2.2007 / 14:50

מנהיג מוסלמי ממלזיה עלה על שיטה מצויינת למנוע מ"חולים" לבצע פשעי מין: חגורת צניעות לנשים. גם הבעלים ירגישו בטוחים

השתוללותם של פושעי מין וריבוי המקרים של מעשי אונס והטרדה מינית מהווים בעיה חברתית קשה הן במערב והן במזרח, אולם הישועה מגיעה דווקא ממלזיה. אבו חסן דין אל-חאפיז, מנהיג מוסלמי חשוב, טוען כי בידיו פתרון פשוט ויעיל לבעיה: חגורות צניעות.

אבו חסן הנאור מציע לנשים ללבוש חגורות צניעות כדי למנוע מחולי מין, כלשונו, לבצע בהן פשעים מיניים. הרעיון הגאוני שלו יסייע בהפחתת מקרי האינוס וגילוי העריות, ההולכים ומתפשטים במדינה המוסלמית. למתקשים להבין, הוא מצהיר כי "הדרך הטובה ביותר להרחיק פושעי מין היא ללבוש אמצעי הגנה".

לטענתו, כוונתו "אינה לפגוע בנשים אלא להגן עליהן", אבל, מוסיף המנהיג הליברלי בקריצה שובבה, "גם הבעלים ירגישו בטוחים יותר, אם אתם מבינים למה אני מתכוון". בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח, כי לטענת אבו חסן גם ההיסטוריה האחרונה עומדת לצדו, ולדבריו שהשימוש בחגורות היה נפוץ עד לא מזמן, ואפילו בשנות ה-60 של המאה ה-20.

כמובן, שהמנהיג נמנע מלציין באילו אזורים ותחת אילו משטרים השתמשו באביזר בתקופה המודרנית, וגם התעלם מהאפשרויות המגוונות שמציע עולם ה-[[BDSM]] המודרני, שפיתח ושכלל חגורות צניעות דווקא לגברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully