וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוויגארה הצילה את חיי התינוק

16.2.2007 / 14:14

לואיס גודפלו נולד במשקל 780 גרם. הוריו החלו לארגן את סידורי ההלווייה, כשהרופאים הציעו שימוש בוויאגרה להצלת חייו

חייו של התינוק לואיס גודפלו החלו בצורה לא שגרתית: הוא נולד כפג בשבוע ה-24 להריון, והיה חשש ממשי לחייו. אז החליטו הרופאים לטפל בפג באמצעות ויאגרה, וכך הצילו את חייו.

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה, כי גודפלו נולד במשקל של 780 גרם, ואחת מראיותיו קרסה כך שלא הגיע מספיק חמצן למחזור הדם שלו. הו[[ויאגרה]] פתחה את כלי הדם הקטנים בגופו, ואפשרה לחמצן לזרום ולהיקלט בגופו. לואיס, שנולד באוגוסט שעבר, שוחרר לביתו רק החודש.

אלן פנטון, מומחה לפגים בפגיית "רויאל ויקטוריה" בניוקאסל, אמר, כי למרות שחמצן יכול להיקלט בריאותיו של הפג, הבעיה היא הובלתו לשאר הגוף."מה שויאגרה עושה, היא לפתוח את כלי הדם כך שיוכלו לקלוט את החמצן ולשאת אותו לכל הגוף".

ג'יין גודפלו וג'ון בארקלי, הוריו של לואיס הפעוט, אמרו, כי הם חששו שבנם עומד למות, ואף החלו לתכנן את ההלווייה של בנם, כשהרופאים הציעו את התרופה הלא שגרתית. "אני לא חושבת שניתן לבטא במילים את איך שאנחנו מרגישים. הרופאים האלו שווים את משקלם בזהב. אנחנו מעריצים את כל אחד ואחד מהם על מה שעשו עבורנו", אמרה ג'יין.

לפני כשבוע הצילו הרופאים בבית החולים זיו בצפת את חייה של תינוקת בת שלושה שבועות שנולדה עם תסמונת נדירה של לחץ ריאתי מוגבר, לאחר שבמחלקה לטיפול נמרץ קיבלו אישור מיוחד לשימוש בוויאגרה על מנת להרחיב את כלי הדם בריאותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully