וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חשש לסלמונלה בחמאת בוטנים

16.2.2007 / 5:16

חשש לזיהום של חיידק הסלמונלה במותג חמאת הבוטנים הפופולרי "פיטר פן". 288 בני אדם חשו ברע לאחר שאכלו מהממרח

288 בני אדם ברחבי ארצות הברית חלו שאכלו חמאת בוטנים "פיטר פן". כך מסרו הרשויות האמריקאיות. מנהל המזון והתרופות הזהיר את הציבור שלא לאכול את חמאת הבוטנים הפופולרית בשל חשש להימצאותה של סלמונלה, הגורמת להרעלת קיבה.

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה, כי יצרנית המותג הפופולרי "פיטר פן" החלה לקרוא לצרכנים להחזיר אליה צנצנות של הממרח השייכות לסדרת ייצור מסויימת. אותה סדרת ייצור חשודה שהיא זו שמזוהמת בסלמונלה.מנהל התרופות והמזון הודיע כי המוסדות לבריאות הציבור חקרו והגיעו למסקנה שהמשותף ל-288 האנשים שהתלוננו שחשו ברע היה שכולם צרכו חמאת בוטנים מהסוג האמור. לפני יומיים דווח הדבר למנהל המזון והתרופות והוא פתח בחקירה.

כריס קירשנר, דובר חברת קון-אגרה המייצרת את ממרח חמאת הבוטנים "פיטר פן", אמר כי "על אף שהבדיקות המקיפות שלנו לא מצאו נוכחות של סלמונלה במוצרים החלטנו לנקוט משנה זהירות ולבקש שהלקוחות שיחזירו את הצנצנות שקנו. בריאות ובטיחות הצרכנים הן בעדיפות העליונה עבורנו".

כל סוגי חמאת הבוטנים של המותג "פיטר פן" מיוצרים במפעל אחד במדינת ג'ורג'יה. חוקרים מטעם מנהל המזון נשלחו לשם על מנת להעמיק בחקירת התקרית. המנהל ביקש להדגיש כי מותגים אחרים של חמאת בוטנים בטוחים לשימוש ולצריכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully