וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפ' ראדה לבג"ץ: חשפו חומר החקירה

15.2.2007 / 13:47

הוריה של תאיר דורשים מבג"ץ להורות למדינה לחשוף בפניהם את כל חומר החקירה, על מנת שיוכלו לבחון הגשת הליך אזרחי כנגד בית הספר נופי גולן

הוריה של תאיר ראדה עתרו היום לבג"ץ בדרישה לקבל לידיהם את כל חומר החקירה בפרשת רצח בתם בבית הספר נופי גולן בקצרין. באמצעות באי כוחם, עורכי הדין שירה ומשה מרוז ביקשו הוריה של תאיר, אילנה ושמואל ראדה לקבל צו על תנאי המורה למדינה ולמשטרה להגיש להם את החומר.

בעתירה נכתב, כי על מנת לבחון את האפשרות של מיצוי ההליכים האזרחיים מול בית הספר נופי גולן וכל מי שקשור בפרשה, הם זקוקים לחומר החקירה. "האירוע התרחש בשעת הצהריים, בשירותים הציבוריים של בית הספר... לאור זאת, אין זה נהיר למשפחה איך יכול היה להתבצע המעשה מבלי שאיש מהאחראים על התלמידים ידע על כך". עוד צויין, כי בעוד ההליכים נגד הנאשם רומן זדורוב צפויים לקחת זמן רב, המשפחה שוקלת להגיש תביעה אזרחית באופן מיידי.

בעתירה נכתב, כי "לא יעלה על הדעת כי מדינת ישראל על כלל עובדיה, והסנגוריה על כלל עוזריה ומזכירותיה ייחשפו למצוי בתיק החקירה, בעוד שהורי המנוחה... לא יידעו במאום כיצד טופלה חקירת רצח בתם, אלא יזונו מידיעות המודלפות לתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully