וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לולה, זאביק, ספייק וטולה מחכים לכם

14.2.2007 / 13:02

בית המחסה של "תנו לחיות לחיות" מלא עד אפס מקום. כל בעל חיים שתאמצו משם, יפנה את מקומו לבעל חיים חדש שזקוק לאהבה

בית המחסה של עמותת "[[תנו לחיות לחיות]]" מלא עד אפס מקום בכלבים וחתולים שהוצלו וטופלו ומחכים להזדמנות שנייה לקבל בית חם. כל בעל חיים שמאומץ מבית המחסה מפנה את מקומו לבעל חיים אחר שזקוק לטיפול. בעלי החיים שלפניכם הנם רק חלק קטן מהחיות המטופלות בבית המחסה, בואו ותראו אם באפשרותכם לעזור ולאמץ.

טולה היא כלבת בוקסר בת 4, שנמצאה משוטטת ברחובות גבעת עמל עם פציעה חמורה ברגל. נהג האמבולנס של העמותה אסף אותה במצב קשה מאוד והביא אותה למרפאה של ד"ר שמיל שילנסקי, שם היא עוברת שיקום ארוך לאחר שהותחה על מנת להציל את רגלה. טולה מקסימה, מעוקרת, שקטה, חברותית, שמחפשת בית חם ואוהב. קיים סיכוי כי טולה הלכה לאיבוד, ויש אפשרות למצוא את בעליה.

ספייק כלב צייד מעורב בן שנה וחצי, אשר נמצא פצוע ברחוב עם שבר פתוח ברגל האחורית. הכלב הובא על ידי נהג האמבולנס של העמותה למרפאתו של ד"ר שילנסקי, שם התברר כי לכלב יש שבב, אך לאחר שבעליו של ספייק שמעו על מצבו החמור, הם החליטו כי אינם מוכנים לקחת אותו חזרה. ספייק מסורס, חברותי, מסתדר טוב עם ילדים וכלבים אחרים ועדיף שלמי שייאמץ אותו יהיה בית עם חצר .

לולה היא חתולה טריקולורית צעירה, שהותקפה על ידי כלבי [[אמסטף]] באזור בת ים. לולה הגיעה למרפאתו של ד"ר שיינר במצב של קומה ופגיעה פיזית אנושה, ולכן טופלה במרפאה לאורך זמן. לאחר שהתאוששה מעט, התברר כי התקיפה גרמה לה לעיוורון. לפי דברי הווטרינר, קיים תפקוד של שרירי העין אך הפגיעה היא כנראה היא נוירולוגית ואולי עם חלוף הזמן יחול שיפור קל במצבה. לולה היא מקסימה וחברותית, שחייבת למצוא בית שיוכל לטפל בה בהתחשב בעיוורון שלה. היא הולכת ומתפקדת כראוי.

זאביק סבל מהתעללות קשה וגזירת אוזניים

לפני כחצי שנה הגיעה לעמותה תלונה על התעללות בגור כלבים בכפר באזור השרון. למקום נשלח נהג האמבולנס של העמותה, והוא מצא גור כלבים קטן מסוג רועה גרמני. הגור עבר התעללות חמורה שכללה מכות וגזירת האוזניים. הוא הובא לבית המחסה של העמותה שם שוקם והוא מחכה לאימוץ. זאביק הוא רועה גרמני בן כחצי שנה, אנרגטי ושובב. מחפש בית חם, עדיפות לבית עם חצר.

לפרטים נוספים על הכלבים והחתולים האלה ונוספים: 03-6241776

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully