וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: נעקוב אחר מסרים מיניים באינטרנט

13.2.2007 / 11:35

קיים פער של מאות אחוזים בין התלונות על הטרדות מיניות המגיעות לספקי האינטרנט, לעומת התלונות המעטות המגיעות למשטרה

משטרת ישראל תקים שתי יחידות שתהיינה אחראיות על ניטור תשדורות מיניות באינטרנט. היחידות תפעלנה באמצעות מערך חדש ומורחב לעבירות מחשב, שימנה כ-200 שוטרים.

ראש מפלג עבירות מחשב במשטרת ישראל סגן ניצב אבי אביב סיפר בכנס באר שבע לשלום הילד, שישנו פער של מאות אחוזים בין התלונות המגיעות אל ספקי השירות של האינטרנט לגבי הטרדות מיניות, לעומת התלונות המעטות המגיעות אל משטרת ישראל.

"המאבק נגד ניצול ילדים חייב להיות אקטיבי יותר"

ח"כ זבולון אורלב, שנכח בדיון, טען כי החקיקה בנושא אינה מספקת, וקרא להגיש הצעות חוק כדי לסתום את הפרצות בתחום. יחד עם זאת, ח"כ אורלב טען כי הבעיה אינה רק בהעדר חקיקה, אלא בסלחנות בה נוהג בית המשפט בכל הנוגע לענישה של הטרדות מיניות.

שר התקשורת אריאל אטיאס אמר כי אחת האפשרויות הנשקלות היא התקנת תוכנה לסינון אתרים על ידי ספקי הגישה לאינטרנט, שתמנע מילדים את הגישה לאתרים מזיקים ופוגעניים.

לדברי מנכ"ל המועצה לשלום הילד ד"ר יצחק קדמן "רק שילוב של חקיקה, אכיפת חוק, הסדרה עצמית וחינוך והסברה יביא למזעור הנזקים של שדה המוקשים המודרני לילדים באינטרנט", אמר קדמן.

אבי משולם, העורך הראשי של אתר "וואלה!" אמר, כי הדרך היעילה והנכונה ביותר לפעול בתחום זה היא באמצעות חינוך והסברה - הן להורים והן לילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully