וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרו להציל את מיכאל סוויסה הפעוט

12.2.2007 / 11:44

לאחר שהתגלה מום נדיר במערכת העיכול של מיכאל בן ה-10 חודשים, הוא נדרש לעבור השתלה דחופה של איברים רבים. אמו מבקשת לסייע להציל את חייו

מיכאל מאיר סוויסה הוא תינוק חייכן בן 10 חודשים, שזקוק לעזרה רפואית דחופה. הוא נולד כפג בשבוע ה-28 להריון במשקל 1.4 ק"ג, ומיד לאחר מכן התגלה אצלו מום נדיר ביותר - התפתחות מערכת העיכול שלו נעצרה. היום זקוק מיכאל להשתלה של כל מערכת העיכול, לרבות כבד, טחול, מעי גס, מעי דק, קיבה ולבלב. בשביל להציל את חייו, זקוקה המשפחה נואשות לעזרת הציבור.

סמדר, אמו של מיכאל, מספרת שמלידתו היא התייחסה אליו כאל תינוק רגיל לחלוטין. לדבריה, "לא רציתי שאף גורם יפיל את רוחי והחלטתי לעבור שלב שלב. עכשיו הגעתי לשלב האחרון ועלי לרוץ ומהר, כדי להציל את חייו".

ה"שלב האחרון" החל לפני כשבוע וחצי, אז תקף את מיכאל זיהום נדיר במיוחד. רופאו של מיכאל, ד"ר ירושלמי מבית החולים "סורוקה", בהתייעצות עם מומחה אמריקאי החליט שאסור לחכות, ועל אף גילו הצעיר של מיכאל יש להובילו לניתוח במהירות האפשרית. "מיכאל חייב את הניתוח לצורך הצלת חייו", אמר ד"ר ירושלמי, "אם הוא יעבור את הניתוח, הוא יהיה אחד המושתלים הכי צעירים בעולם".

עלות הניתוח היא כמיליון דולר, ולאחר סיוע קופת החולים וחברת הביטוח, עדיין צריכה סמדר לגייס בעצמה כחצי מיליון דולר. "מיכאל רוצה לחיות וחבל שמה שימנע ממנו את הרצון הזה יהיה כסף", היא אומרת, "אני פונה לכולם ובמיוחד למשרד הבריאות, שיעזרו לי להציל את מיכאל, כי עם כל יום שעובר, מצבו הופך להיות יותר ויותר קריטי".

העברת תרומות

סמדר מבקשת מכל מי שיכול לסייע להעביר תרומות ל"הצלת חייו של מיכאל מאיר", בנק לאומי 10, סניף מרכז מסחרי נתיבות 790, ח-ן 80690017. לפרטים נוספים, עזרה תרומה או הצעה, ניתן לפנות לאי מייל: godschalk@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully