וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דבריו של פרץ ליבו היצרים בהר הבית"

11.2.2007 / 19:51

כך אמר היום השר הממונה על י-ם, יעקב אדרי, שמונה היום לפקח על הפעילות במעלה המוגרבים. אולמרט: סלאח לא יגיד לנו מה לעשות

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר היום, כי החפירות במעלה המוגרבים צפויות להימשך שמונה חודשים, ורק אז יוקם הגשר המתוכנן במקום. על פי הדיווח בקול ישראל, השר לענייני ירושלים, יעקב אדרי, הוסמך לפקח על כל הפעילות במקום.

אדרי אמר, כי קריאתו של שר הביטחון עמיר פרץ לעצור את העבודות בהר הבית גרמה לליבוי יצרים, והיה ראוי שלא היה אומר את הדברים. לדבריו, מי שהיה במקום הבין שאין שום פגיעה להר הבית.

אולמרט אמר, כי "חאלד משעל וראאד סלאח לא יגידו לנו מה לעשות, 20 מטר מהכותל". כך דווח בגלי צה"ל. הוא הוסיף, כי ראאד סלאח פועל על פי חזונו שישראל לא תמשיך להתקיים כמדינה יהודית ודמוקרטית; אם לא יפעל על פי החוק יפעלו הרשויות נגדו".

מוקדם יותר, אישרה הממשלה את המשך עבודות החפירה במעלה המוגרבים, המחבר בין מתחם הכותל למתחם הר הבית בירושלים. כל שרי הממשלה תמכו בהחלטה, למעט שלושה נמנעים: שר הביטחון, עמיר פרץ, שרת החינוך יולי תמיר והשר ראלב מג'אדלה.

בתוך כך, מפכ"ל המשטרה, משה קראדי, הנחה את ראש אגף החקירות, ניצב יוחנן דנינו, לחקור אם יש בדברים שאמר בימים האחרונים ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, השייח' ראאד סלאח, משום הסתה ואם יש מקום לפתוח בחקירה פלילית נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully