וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קצב הרים לי את החצאית ופתח מכנסיו"

11.2.2007 / 9:14

כך מספרת אחת המתלוננות בראיון לשבועון "סאנדיי טיימס". לדבריה, הנשיא אמר לה כי הוא רוצה שתאהב אותו וכי הוא רוצה לשכב איתה

אחת המתלוננות נגד הנשיא הנבצר [[משה קצב]], התראיינה לשבועון "סאנדיי טיימס". בראיון היא סיפרה בגילוי לב איך לכאורה, תקף אותה מינית קצב בלשכתו, כשרצתה להחזיר ספר לספרייה שבלשכת הנשיא. "התרוממתי כדי לשים את הספר על אחד המדפים ואז הוא נעמד מאחורי", סיפרה. "הוא נעמד וחיבק. הוא לא איש גדול, אך הוא חזק. הרגשתי כאילו הידיים שלי קשורות", המשיכה.

"שאלתי אותו, 'למה אתה עושה את זה?'", והוא השיב: "כי אני רוצה אותך. אני רוצה שתאהבי אותי. למה את לא אוהבת אותי? אני רוצה לשכב איתך". המתלוננת טוענת, כי קצב דחף אותה לפינת שולחנו, כשידיו מונחות על ידיה. "לפני שהבנתי מה קורה, הוא פתח את חגורת מכנסיו והרים לי את החצאית. אמרתי לו שאני מתפטרת בתקווה שיפסיק".

המתלוננת המשיכה וסיפרה שתוך כדי המעשה חשבה על למה זה קורה דווקא לה ומה יחשבו אנשים אם ידעו על כך. "אולי לא נאבקתי בו מספיק. אני לא חלשה, אך מעולם לא הרגשתי כך", אמרה. לדבריה, התקיפה המינית נמשכה מספר דקות. "אחת הרגליים שלי כבר הייתה מחוץ לגרביונים. העליתי את הגרביון, רצתי למשרד שלי, לקחתי את התיק ויצאתי משם מיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully