וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א תעניק מלגת לימודים לאסיר משוחרר

9.2.2007 / 11:41

האסיר המשחורר הביע רצון ללמוד טבחות בבית הספר "תדמור". קרן תל אביב החליטה לתת לו את הסכום הדרוש להשלמת שכר הלימוד

לפני מספר שבועות אישרה עיריית [[תל אביב]] מענק של 2,000 שקלים לצורך לימודים בבית הספר לשפים "תדמור" שב[[הרצליה]]. בקשתו של אסיר משוחרר שהורשע בעבירות סמים נידונה בישיבת העירייה האחרונה. האסיר סיים לרצות עונש של עבודות שירות בבית התמחוי בתל אביב לפני זמן לא רב, וכעת הוא עובר תהליך שיקום באחת מהיחידות העירוניות המיועדות לכך.

בעקבות עבודות השירות בבית התמחוי, הביע האסיר רצון ללמוד טבחות באופן מקצועי בתדמור. האסיר נרשם ועבר את הבחינות בהצלחה. אולם גילה כי עלות הקורס היא 7,000 שקלים, סכום שידו אינה משגת.

משפחתו של האסיר סייעה לו, אך ביחד הצליחו לגייס רק שני שליש מהסכום. האסיר פנה לעמותה לשיקום האסיר בבקשה לסיוע כלכלי של יתרת הסכום. חברתי העמותה החליטו לעזור לאסיר להשיג את המלגה.

חברי העמותה פנו לאברהם בן שושן, מנכ"ל קרן תל אביב, וביקשו ממנו את יתרת הסכום בגובה 2,000 שקלים. בן שושן בחן את הבקשה, והחליט לאשרה. ב"מעריב" דווח, כי לדברי שמואל מזרחי, חבר העמותה לשיקום האסיר והמחזיק בתיק שכונות ורבעים, מדובר בפעם הראשונה בה מאשרים לימודי מקצוע לאסיר משוחרר. לדבריו, "סוף סוף אסיר יכול ללמוד מקצוע ולשקם את חייו בזכות עצמו. אני קורא לזה לתת את החכה, ולא את הדגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully