וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנערה: זדורוב כפר באשמה

7.2.2007 / 11:55

הקראת כתב האישום במשפט זדורוב החשוד ברצח הילדה תאיר ראדה הסתיימה. פרקליטו: אמורות להיות לו תכונות של ספיידרמן כדי להיות נוכח בזירת הרצח

בבית המשפט המחוזי בנצרת הסתיימה הקראת כתב האישום נגד רומן זדורוב, המואשם ברצח הילדה תאיר ראדה מקצרין. זדורוב כפר בהאשמות המיוחסות לו. הדיונים יתחדשו בעוד חודש, בכדי לאפשר לסנגוריה ללמוד את חומר התביעה.

עורך דינו, דוד שפיגל, התייחס לדברי התביעה ואמר, כי ממצאים רבים שנאספו בזירה מלמדים "בעליל ובצורה חד משמעית", שאם זדורוב היה בזירת הרצח, "אז הוא אמור להיות ניחן בתכונות על טבעיות כמו באטמן או ספיידרמן של ריחוף באוויר".

בפתח הדיון התפרצה אמה של תאיר, אילנה ראדה לעבר זדורוב ואמרה לו, כי אם תדע שרצח את בתה, תדאג "שכל המשפחה שלך תיהרס". הילדה תאיר ראדה נרצחה בבית ספרה "נופי גולן" שבקצרין לפני כחודשיים וגופתה נמצאה בחדר השירותים.

בראיון לגלי צה"ל אמרה אילנה ראדה, כי המשפחה לא ידעה דבר על תוצאות הבדיקות ואף לא על הקראת כתב האישום. "זה שיא השיאים מבחינת היחס למשפחה - לא ידענו שיהיה משפט היום. ההתנהלות הזאת הופכת לך את הבטן ולא נותנת מנוח. הידע היחיד שלנו הוא מהתקשורת", מחתה ראדה.

ראדה סיפרה, כי היא תמיד אומרת לעצמה ש"זדורוב היה שם. בין אם ידו היתה על ההדק ובין אם לא, את זה עדיין אי אפשר להגיד בוודאות, אבל זדורוב כן היה שם".

רעייתו של זדורוב, אולגה אמרה, כי היא מקווה בכל ליבה שרומן ישוחרר בקרוב. "מהרגע הראשון אני ידעתי שהוא לא הרוצח, עד היום אני מחזיקה באותה דיעה, אני מקווה שהאמת תיראה ותעשה ואני מאוד מאמינה בעורך דין שלי".

אמש נמסר, כי תוצאות הבדיקה של השערה שנמצאה בזירת הרצח אינן מוכיחות כי השערה היא של זדורוב. במשטרה הודיעו כי הם ממתינים לבדיקות נוספות, וכי "אין משקל לבדיקה שנערכה בארצות הברית". לדברי גורמים במשטרה, נגד זדורוב יש ראיות קושרות שאינן קשורות לבדיקות מעבדה, כמו טביעות הנעליים של החשוד על מכנסי הילדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully