וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ראה את סושי ומוקה?

6.2.2007 / 20:31

הווטרינר איל נחמיאס יצא עם שתי כלבות שהציל לטיול לילי. שריקה שנשמעה גרמה לכלבות לרוץ, ומאז - נעלמו עקבותיהן

הווטרינר איל נחמיאס יצא עם שתיים מכלבותיו לטיול בלילה, באזור שבין צומת [[רופין]] לצומת [[בית ליד]]. לפתע נשמעה שריקה, ושתי הכלבות, שמתאפיינות בידידותיות ורצון לשחק עם כל אדם, רצו לכיוון האדם ששרק. מאז - נעלמו עקבותיהן. נחמיאס חשד שמדובר בחטיפה למטרת כופר ואף פרסם מודעה גדולה בעיתון יומי בתקווה לשמוע מהחוטף. שבוע עבר ולא נמצא קצה חוט לפתרון התעלומה.

אחת מהכלבות שנעלמו, העונה לשם "מוקה", היא בעלת סוג דם נדיר, אשר באמצעות תרומות ממנה ניצלו חייהם של כלבים רבים. מתנדבי עמותת אהב"ה (אנשים להצלת בעלי חיים במזרח התיכון), הצילו את מוקה לפני שנה, לאחר שעברה התעללות קשה באום אל פחם.

הווטרינר אייל נחמיאס טיפל במוקה במסירות במהלך שבועיים, עד שיצאה מסכנת חיים. היעלמותה של מוקה עלולה לגרום למותם של כלבים רבים בעלי סוג דם נדיר שזקוקים לתרומתה.

הכלבה השנייה, מסוג טרייר, העונה לשם "סושי", עברה תאונת דרכים קשה ורוסקה לחלוטין. לאחר טיפול במרפאה של אייל נחמיאס, החליטו ילדיו של אייל שהם לא מוכנים למסור אותה, ואימצו אותה למשפחתם.

כל היודע דבר

אם יש לכם/ן מידע שיכול לסייע לד"ר נחמיאס ולעמותת אהב"ה, אנא צרו קשר עם אחד המספרים הבאים: 098987760, 0522736236, 098987760 או 0525024400.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully