וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זליכה: כל המינויים נעשו וייעשו בדרך של מכרז

טל לוי

5.2.2007 / 11:36

לדברי החשב הכללי, הפרסומים האחרונים הם "שקרים והכפשות מבית היוצר של גורמים שמחוץ לאגף החשב הכללי"

"מדובר בשקרים ובהכפשות מבית היוצר של גורמים שמחוץ לאגף החשב הכללי, והמבין יבין. כל המינויים באגף החשב הכללי במהלך כהונתי נעשו וייעשו בדרך של מכרז בהובלה של נציבות שירות המדינה, גם מעבר לנדרש בתקנון שירות המדינה. בכך, בדומה למהלכים אחרים שמבצע אגף החשב הכללי, אנו נותנים דוגמה לכלל שירות המדינה ולמשרד האוצר בפרט" - כך אומר הבוקר החשב הכללי במשרד האוצר, ירון זליכה, לאחר שסגנו, עדי ריבלין, הגיש תלונה למבקר המדינה כי לא בוצעו מכרזים לתפקיד המשנה לחשב הכללי וסגנו הבכיר.

"אני לא ארתע נוכח המשך פסטיבל ההכפשות ועדי השקר, שכל מטרתם להכפיש את מי שעמד ועומד בפרץ ועושה את מלאכתו. על אפם וחמתם של אותם גורמים אינטרסטיים, אני אמשיך להגן ולשמור על הקופה הציבורית", אומר זליכה. "עוד אציין כי אין זו הפעם הראשונה שמר ריבלין משמיץ בשליחות אותם גורמים את אגף החשב הכללי במסגרת המו"מ שהוא ועורכי דינו מנהלים עם נציבות שירות המדינה והחשב הכללי, על פרישתו משירות המדינה".

זליכה מציין כי בפעם הקודמת, לפני מספר חודשים, נאלץ ריבלין להתנצל על כך שהיה כלי שרת בידם של אחרים ובהם עובד יחזקאל - עוזרו האישי של ראש הממשלה. כזכור, הגיש זליכה תלונה למבקר המדינה נגד ראש הממשלה בחשד להטיית המכרז למכירת השליטה בבנק לאומי.

"אשר להתקפות האנונימיות, אני חוזר וקורא לכל גיבורי החיל לתקוף אותי בפומבי ולא כגנבים בלילה", מסכם זליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully