וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחישה ומישוש בערב הסעודית

4.2.2007 / 15:50

בערב הסעודית מצאו דרך מקורית לשיפור הזוגיות. משחק קלפים אינטימי, עם קלפים, משימות, לחישות והרבה שירה

משחק קלפים - זו, מסתבר, התשובה של רבים מהזוגות בעיר חאא'ל שבסעודיה להיעדר חשק מיני ולבעיות בזוגיות. המשחק, שיצא אל השוק לאחרונה, נועד לעורר את היצר המיני בין בני הזוג, ועל פי מומחה חברתי סעודי עשוי "לתקן את יחסי הזוגיות".

המשחק, הנקרא "לחישה ומישוש", מיועד לבני הזוג למשחק פרטי. הוא מתחיל עם המשפט "בחרו קלף ותנו אותו לבן הזוג". כעת, כל אחד בתורו, בוחר בן הזוג את קלף ה"לחישה" התואם את הרגשתו מתוך חפיסת הקלפים הצבעונית ומגיש אותו לבן או בת הזוג.

לאחר כל קלף "לחישה" מקבלת האישה יתרון, והיא זוכה לבחור קלף מחפיסה אחרת, מבלי להציץ בה. הקלפים בחבילה השניה מכילים קטעי שירה רומנטיים מהתרבות הערבית. האישה בוחרת קלף ובעלה מקריא לה את השיר ברגש רב.

העיתון "אלווטן" בסעודיה נתן דוגמא מהמשחק את שירו של המשורר הנודע ניזאר קבאני שכתב: "לזו בעלת זוג העיניים השחורות הטהורות. לא אבקש מאלוהיי אלא זוג בקשות: שמור על זוג העיניים הזה, ותן לי עוד זוג ימים, רק כדי שאוכל לכתוב עוד שיר אחד, על זוג הפנינים האלה".

"המשחק נועד לגרום לבעל שלא לקחת אישה נוספת"

המשחק הרומנטי הזה, המופץ לאחרונה בעיר חאא'ל שבסעודיה, נועד על פי העיתון "לתת הדרכה לזוגות, לצמצם את המקרים בהם הבעל מחליט לקחת אישה נוספת ולגרום לאישה סיפוק מהתייחסות בעלה אליה". לפי דיווח העיתון, למשחק הקלפים מצורפות גם המלצות והנחיות לגברים. אחת מהן היא "אל תשכח שהאישה סובלת משינויים נפשיים, דוגמת ההריון, הווסת ועול הטיפול בילדים. כל מישוש ומגע בינך לבינה מקלים עליה עד מאוד".

החוקר החברתי הסעודי עבדאללה אלחרבי, הביע התלהבות מהמשחק ואמר שהוא כבר חיזק את היחסים של מספר זוגות. לטענתו, המשחק סייע לזוגות רבים לפתור בעיות שהיו ביניהם, ושחלקן נגעו להיעדר התלהבות מינית. הוא אמר שדרך המשחק מצליחים בני הזוג לדבר על נושאים שבדרך כלל לא מדברים עליהם, ובכך למצוא פתרונות אנושיים למצוקות הזוגיות היומיומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully