וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרופה חדשנית לטיפול ומניעת אלצהיימר

31.1.2007 / 18:04

אביקסה® המקורית, היחידה מסוגה* שנבדקה במחקרים קליניים (כתבה שיווקית)

לפי מחקרים שנערכו באלפי חולים, אביקסה® הוכיחה יעילות בחולים עם אלצהיימר בינוני עד קשה. בהשוואה לפלסבו, טיפול באביקסה® מביא לשיפור, ייצוב או הקטנת עוצמת ההידרדרות במספר תחומים מרכזיים: קוגניציה, תפקוד יומיומי, התנהגות ותגובה כללית.



NMDA receptor antagonist*

כיצד התרופה פועלת - הקשר בין תאי העצב לסידן שבגוף

תאי העצב במוח (נוירונים) מתקשרים זה עם זה באמצעות אותות חשמליים, אך גם בעזרת מוליכים עצביים (נוירוטראנסמיטרים). גלוטמאט הוא הנוירוטראנסמיטר הפעיל ביותר במערכת העצבים המרכזית, ואחראי על כ- 70% מההולכה העצבית המעוררת.

גלוטמאט הוא בעל תפקיד מרכזי בתהליכי הלמידה והזיכרון, זאת על ידי ויסות של ספיגת הסידן ושל רמת הסידן בתאי העצב. באלצהיימר, השחרור והספיגה של גלוטמאט לקוי בצורה כרונית. דבר זה גורם לזרימה מוגברת של סידן לתוך תאי העצב, ולפגיעה קשה בהם.

אביקסה® היא התרופה היחידה שמווסתת את זרימת הסידן לתוך תאי העצב. בדרך זו, מצד אחד, היא חוסמת את הפעולה השלילית ומונעת מוות של תאי עצב במוח, ומצד שני היא מאפשרת זרימה תקינה של סידן, ובכך מדמה מוח בריא.

מי יכול לרשום אביקסה®

אביקסה® הנה תרופה הניתנת במרשם רופא בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

איפה ניתן לרכוש אביקסה®

אביקסה® הינה תרופת מרשם הזמינה בבתי המרקחת הפרטיים ובחלק מקופות החולים. על מנת לאפשר לחולי אלצהיימר הזקוקים או המעוניינים להשתמש בתרופה מקורית, מאפשרת כיום חברת לונדבק לרכוש אביקסה® במחיר מופחת בבתי המרקחת הפרטיים וברשתות הפארם.

את ההנחה ניתן לקבל ע"י כרטיס הנחה, הניתן למטופל ולמשפחתו ע"י הרופא בעת מתן המרשם לאביקסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully