וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים להכרעה במשפט רמון

31.1.2007 / 0:20

בצהריים יחליט בית המשפט האם השר לשעבר חיים רמון אשם בביצוע מעשה מגונה. בממשלה מצפים להכרעה לקראת סבב התיקים

בית משפט השלום בתל אביב יכריע בצהריים את דינו של שר המשפטים לשעבר [[חיים רמון]]. הוא מואשם בביצוע מעשה מגונה בחיילת בלשכת ראש הממשלה בתל אביב.

בקול ישראל דווח, כי המערכת הפוליטית דרוכה לקראת ההכרעה במשפט. במשרד ראש הממשלה מצפים להחלטה, ורואים בה נקודת מפנה לקראת סבב התיקים הצפוי בממשלה. השרה ציפי לבני ממלאת כרגע את מקומו של רמון במשרד המשפטים.

אחת ההערכות היא שאם רמון לא יוכל לשמש שר משפטים, מיועד לו תיק בכיר אחר כמו תיק הפנים. בסבב הזה צפוי ראלב מג'אדלה לקבל גם הוא תיק בממשלה.

נשק לחיילת והחדיר את לשונו אל פיה בניגוד לרצונה

בכתב האישום תואר מה שהתרחש, לכאורה, בחדר ההמתנה במשרד ראש הממשלה בתל אביב ב-12 ביולי, בעת שרמון המתין לפגישה עם אולמרט: "המתלוננת ביקשה מחייל בלשכה לצלם אותה ואת הנאשם. השניים נכנסו לחדר ושם צילם החייל את המתלוננת והנאשם כשהם חבוקים, שתי תמונות, ויצא מהחדר. המתלוננת שיחררה אחיזתה בנאשם ופנתה לצאת מהחדר. הנאשם המשיך לחבק את גופה בידו האחת וקירב אותה אליו. באצבעות ידו האחרת אחז בלחייה, קירב את פניו אליה והצמיד את שפתיו לשפתיה, תוך שהוא מחדיר את לשונו לתוך פיה, והכל ללא הסכמתה".

לטענת צוות ההגנה של רמון, ניתן למצוא בעדותה של המתלוננת סתירות מהותיות בין תיאור המקרה שמסרה במשטרה לבין עדותה בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully