וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע בהטרדה מינית, אך לא פוטר

30.1.2007 / 17:55

פקח ברכבת הורשע לפני שנתיים בהטרדת עובדת. "ערב חדש": שמו מופיע בסידורי העבודה. רכבת ישראל: העובד פוטר

לפני כשנתיים הורשע רפי פרץ, פקח ברכבת ישראל, לאחר שהטריד מינית את רבקה (שם בדוי), עובדת הרכבת. במהדורת "ערב חדש" בערוץ 1 דווח, כי למרות ההרשעה פרץ עדיין עובד ברכבת, ומשובץ בלוחות העבודה לחודשים הקרובים. חיים בראל, עורך דינה של רבקה, אמר כי "למיטב ידיעתי פרץ עדיין עובד ברכבת. את המתלוננות ואת חושפי השחיתות זורקים הביתה".

"הוא התחיל עם ההתעללות המילולית שלו", תיארה רבקה. "כל הזמן קטעתי אותו כשהוא התחיל לדבר, אמרתי שיש לי חבר וזה לא לעניין שהוא מדבר איתי ככה. הוא המשיך והמשיך, עד שיום אחד הוא התחיל לגעת, ועוד פעם לגעת".

"המקרה הכי חמור – שהוא תפס אותי במעבר – והתחיל לגעת בי, ולבקש נשיקות, ונצמד אלי ולא עזב אותי. כשהוא הלך פתחתי את הדלת של השירותים כדי לסדר את הבגדים במראה, והוא דחף אותי פנימה לתוך השירותים, סגר את הדלת, נעל אותה, הרים לי את הידיים למעלה והצמיד אותי לקיר ואמר 'אם אני אקח בכוח – מה תעשי לי?'. אמרתי לו 'אני רוצה שתראה איך תגע בי ואז הביצים שלך יעלו לגרון שלך ותהיה אימפוטנט'. ואז הוא גיחך, סובב את המנעול ויצא מהדלת".

הוא עובד, היא התפטרה

רבקה התפטרה מעבודתה ברכבת זמן קצר לאחר שהגישה תלונה. היא טוענת שלאחר שהגישה תלונה במשטרה, הופעלו עליה לחצים מצד האנשים שעבדו עמה לבטל את התלונה.

לפני כחודשיים פורסם כי אריאל קצב, בנו של נשיא המדינה משה קצב, חשוד כי הטריד מינית אחת מעובדות הרכבת. לטענת העובדת, קצב המשמש כממונה על תלונות הציבור ברכבת ישראל, היה נוהג להעיר לה הערות בעלות אופי מיני.

רכבת ישראל מסרה בתגובה כי היא רואה מקרים של הטרדה מינית בחומרה, ו"נוקטת ביד קשה ועושה ככל שבסמכותה כלפי הנאשמים. רכבת ישראל פועלת על פי חוק ובוחנת כל תלונה ביסודיות. לא ברור על מה עו"ד בראל מסתמך בטענותיו, אלו הנחות שאינן מבוססות. פרץ הורשע בביתה משפט, ופוטר מעבודתו ברכבת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully