וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכדי ההרוגה דורשים פיצוי מהשודדים

כרמל בן צור

30.1.2007 / 16:59

דינה קדוש נהרגה במהלך שוד אלים בדירתה לפני 7 שנים. נכדיה וילדיה תובעים מהשודדים לפצותם בגין נזק נפשי שנגרם להם

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה תביעה על סך 3 מיליון שקל נגד שני אסירים שהורשעו בהריגת דינה קדוש, ונגד אסיר נוסף שהורשע בעבירה של סיוע לשוד. את התביעה הגישו ילדיה ונכדיה, באמצעות עוה"ד ליאור אפשטיין ויפית אופק.

קדוש נהרגה לאחר שבשנת 2000 פרצו הנתבעים לדירתה, כשהם מאמינים כי היא מצפינה שם מיליוני שקלים, אותם ביקשו לשדוד. בדירה שהו באותה עת המנוחה שזה עתה התאלמנה וביתה הקטנה. משלא נמצא כסף בדירה התעללו הפורצים בקדוש ובביתה, בניסיון לדובב אותן כך שיספרו היכן מוסתרים לכאורה הכספים.

הנתבעים השליכו את קדוש על הרצפה, השכיבו אותה על בטנה כשמחצית גופה מתחת למיטה וראשה מוצמד לקיר. הם כפתו את ידיה לאחור וליפפו ניר דבק סביב ראשה כך שפיה נחסם. כתוצאה ממעשים אלה היא נפטרה.

בתביעה טוענים הילדים והנכדים כי מאורעות הלילה ההוא אינם מרפים מהם, והם "לא מוצאים לנפשם מנוח ולאסונם נחמה, ומותה המיותר והאלים של האם אינו מרפה ממחשבתם". התובעים מציינים כי "אין ולא תימצא דרך לשלם בכסף ערכה של אם, או שווייה של סבתא לנכדיה".

לטענתם, "מותה הטראגי והטראומטי של אמם וסבתם גרם להם נזק נפשי בלתי הפיך, אשר מלווה אותם מיום קרות המקרה ועד ליום זה, וכן ילווה אותם לכל אורך חייהם". לדבריהם, יש לחייב את הנתבעים בפיצויים עונשיים "בגין התנהגותם המחפירה והקיצונית, שעה שפגעו במכוון ובאופן בוטה ורשע בחיי המנוחה, עד כדי שהביאו למותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully