וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ילד בן 12 יהפוך לילדה

30.1.2007 / 10:27

מגיל שנתיים התעקש טים שהוא בעצם ילדה. בגיל 12 שינה שמו לקים, החל לקבל טיפול הורמונלי ובגיל 18 יעבור ניתוח לשינוי מין

טים, ילד גרמני בן 12, הרגיש שהוא בעצם ילדה מהרגע שנולד: מיומו הראשון הוא אהב לשחק בבובות וללבוש שמלות. הוריו הבינו אותו והתייחסו אליו כאילו היה בת. בגיל 12 החליט טים להפוך לילדה בלונדינית בשם קים, ובכך יהפוך, ככל הנראה, לאדם הצעיר ביותר ששינה את מינו.

אביה של קים, לוטץ, אמר בראיון לעיתון גרמני כי, בנו החל לשחק בבובות וללבוש שמלות מהרגע שנולד. לדבריו, בגיל שנתיים טים כבר עמד על כך שהוא בעצם ילדה. "החיים שלנו היו נורמלים לחלוטין – ראינו את טים כילדה וזו לא היתה בעיה", אמר האב.

באופן בלתי נמנע, הבעיות החלו כאשר החלו להופיע על גופו של טים סממנים של גיל ההתבגרות. ב"מעריב" דווח, כי בשלב זה ההורים פנו לאנשי מקצוע על מנת לאפשר לבנם ניתוח לשינוי מין. במסגרת ההתייעצויות שקיימו, אמרו להם חלק מהפסיכולוגים כי יש לשלוח את הילד לטיפול, אולם חלק הסכימו שניתוח הוא הפתרון הנכון.

"אין ספק בכנות הבקשה שהופיעה כבר מהילדות המוקדמת", אמר ד"ר ברן מינבורג, מנהל קליניקה לטיפול בבעיות זהות, והוסיף "זו תהיה טעות לתת לקים לגדול כגבר. זהו מקרה חד משמעי שאנו נתקלים בו לעיתים רחוקות".

באשר לטים, היום הוא ילדה בת 14 בשם קים. קים החלה לקבל טיפולים הורמונלים לבלימת ההתפתחות המינית כגבר. הטיפול לשינוי מין יסתיים רק בעוד ארבע שנים, משום שהחוק הגרמני אוסר על ניתוח לשינוי מין למי שטרם מלאו לו 18. בינתיים קים מנהלת אורח חיים נורמלי, וחולמת לעבור ל[[פריז]] ולהיות מעצבת אופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully