וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: מתוכננת תגובה חמורה

29.1.2007 / 23:15

שר הביטחון אומר כי ישראל מסוגלת להגיב לכל תרחיש, והנחה את צה"ל להיערך לפעולה יזומה. גם רה"מ אומר "נדע להמשיך את המאבק"

שר הביטחון עמיר פרץ אומר כי ישראל נערכת לפעולה בתגובה לפיגוע היום באילת, בו נהרגו שלושה בני אדם, וכי פעולות חמורות ביותר, כלשונו, מתוכננות נגד מארגני הפיגוע. בראיון ששודר בתוכניתו של יאיר לפיד בערוץ 2 סירב פרץ לפרט את תוכניותיו הצבאיות, אולם אמר כי ישראל "מסוגלת להגיב לכל תרחיש". הוא הוסיף כי יש לבצע את הפעולות באופן שלא יהווה עידוד לקיצונים.

מוקדם יותר דווח כי פרץ הנחה את צה"ל להיערך לפעולות מבצעיות יזומות נגד תשתית הטרור שהוציאה לפועל את הפיגוע באילת. "הפסקת האש לא תמנע מאיתנו לפעול נגד מי שמבצע פעולות טרור בישראל", אמר פרץ בהערכת מצב מיוחדת בירושלים בה השתתפו בכירי צה"ל ושירות הביטחון הכללי.

פרץ הוסיף כי מדובר בארוע חמור ובעליית מדרגה, שנועדה לחבל בהפסקת האש. לדבריו, "אין כוונה לתת הנחות לשום ארגון. נקיים התייעצויות בשעות הקרובות עם כל מערכת הביטחון, כדי לנקוט בפעולות הנדרשות המיידיות, תוך שמירה על נסיון לבודד את הקיצוניים אל מול הגורמים המתונים".

גם ראש הממשלה אהוד אולמרט התייחס לאפשרות של תגובה לפיגוע. בפתח ישיבת סיעת קדימה אמר אולמרט כי קיים התייעצות עם ראשי מערכת הביטחון בעקבות הפיגוע באילת והבטיח ש"נדע להסיק את המסקנות, להפיק את הלקחים ולהנחות את גורמי הביטחון להמשיך במאבק הרצוף והבלתי פוסק במחבלים ובשולחיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully