וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'אדלה: צריך לגנות את הפיגועים

29.1.2007 / 15:01

ח"כ מג'אדלה, שיושבע לשר המוסלמי הראשון, אמר בישיבת סיעת העבודה, כי "הפיגועים מעיקים על הסיכוי לשלום בין מדינתי לבין עמי"

יממה לאחר שמינויו לשר אושר, אמר היום ח"כ ראלב מג'אדלה, שיושבע לשר המוסלמי הראשון בתולדות [[כנסת ישראל]] כי, הוא "מביע צער רב רב על אובדן חיי אדם בפיגוע באילת, ורוצה לאחל החלמה לפצועים". לדברי מג'אדלה, " הפיגועים האלה לא יקדמו את השלום, אלא רק יפריעו ויעיקו על ההידברות בין מדינתי לעמי".

"אנחנו צריכים לעשות הכל כדי שדברים כאלה לא יקרו ולא יעצרו את תהליך השלום והעגלה שאנו רוצים לדחוף יחד, למען שלום צודק ובר קיימא", הדגיש.

מג'אדלה הוסיף, כי הוא "מאמין שממשלת ישראל רוצה בשלום". "אני מאמין שראש הממשלה אולמרט דיבר על כך בגלוי, ושהעם הפלסטיני יתאחד סביב הרצון לשלום, כי אין דרך אחרת להבטיח לכולנו חברה ראויה יותר". הוא ציין כי "מי מאתנו שרוצה שלום, צריך לגנות את הפיגוע שהתרחש הבוקר, כדי שכולנו נשאף לחיים טובים יותר ולשלום בינינו".

מג'אדלה הודה בדבריו לכל מי שעמדו מאחורי המינוי שלו לשר, ואמר כי האנשים שעשו זאת, פעלו כך משום "שראו בזה דבר חשוב".

פרץ: דווקא היום - מג'אדלה מסמל סיכוי לשלום

טרם דבריו של מג'אדלה, נשא דברים יו"ר המפלגה עמיר פרץ, ואמר על מינויו של מג'אדלה לשר, כי "דווקא ביום כזה, יום קשה בו אנו חווים פיגוע מארגונים קיצוניים שמנסים להפר את היציבות, זו תשובה נחרצת שאנחנו בעד דו קיום ומלחמה בטרור". "המינוי הוא בשורה חשובה לציבור הערבי", הוסיף. "זהו מסר על רצונה של ישראל לקדם תהליכי שלום".

פרץ הוסיף, כי "יש מי שמתנגד למינוי במסיבות גזעניות כאלה ואחרות. אני מציע שמפלגת העבודה והכנסת כולה תתייצב מאחורי השר, והמעמד שהוא לוקח על עצמו – לסמל את הסיכוי לדו קיום, לגשר לשלום, להבנה ולהידברות בין העמים באזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully