וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לס סילי הלך לעולמו

20.8.2001 / 16:28

שוער העבר היהודי של מנצ'סטר יונייטד ושל ווסטהאם נפטר באופן מפתיע מסיבוכים בליבו, בגיל 43. השאיר אחריו אישה ושני ילדים צעירים, המשחקים כשוערים

לס סילי, שוער העבר של מנצ'סטר יונייטד וקבוצת ווסטהאם, הלך לעולמו ביום ראשון בערב. סילי בן ה-43 נפטר, ככל הנראה, מסיבוכים בתפקוד ליבו. הוא השאיר אחריו אישה ושני ילדים.

שוער העבר היהודי בנה קריירה ארוכה בת למעלה מ-20 שנה. הוא שיחק בקובנטרי, בלאקפול, אסטון וילה, לוטון, ברמינגהאם, ברי ולייטון אוריינט.

בתחילת שנות ה-90 הגיע לפסגת הקריירה שלו, כשצורף למנצ'סטר יונייטד. הוא החליף את ג'ים לייטון וכבר אחרי עונה אחת ב"אולד טראפורד" זכה עם היונייטד בגביע אירופה למחזיקות (92'/91').

התחנה הבאה שלו הייתה בווסטהאם, שם שימש, בין היתר, כעוזרו של המאמן, הארי רנדאפ. סילי שימש מאמן שוערים בקבוצה עד לעונה שעברה, ושני ילדיו, שהצטרפו למועדון, משחקים כשוערים בקבוצות הצעירות עד היום.

חבריו ומכריו של סילי קיבלו בתדהמה את מותו הפתאומי. רנדאפ אמר: "לס היה גדול מהחיים. הייתה לו אישיות נלהבת ונאהבת. זאת מכה קשה לכל מי שהכיר אותו. דיברתי עם גלן רודר הבוקר והוא היה נסער".

דיוויד פלאט, המנג'ר של סילי בקבוצת לוטון, אמר: "הוא הגיע אלי מקובנטרי ונתגלה כאישיות נהדרת כבר בחדר ההלבשה. הוא היה פופולרי מאוד בין חבריו ועבד קשה מאוד באימונים. המחשבות שלנו יהיו עם ילדיו ומשפחתו".

עמיתו של סילי במנצ'סטר יונייטד, פול פארקר, הוסיף: "תמיד היה לו חיוך על הפנים. לס היה מלא חיים ומאוד שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully