וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיקת הברווז

שירי כץ

27.1.2007 / 11:46

מתנגדי הרישות בתל אביב ייאלצו לבלוע בקרוב עוד צפרדע: בית הקפה השינקנאי הברווז נסגר, ועל חורבותיו יקום סניף של קפה-קפה

הטרוניות על כך שרחוב שינקין הופך לקניון אחד גדול ועתיר רשתות (רק בלי מזגן) יקבלו בקרוב חיזוק נוסף. אחד מסמלי הרחוב, הברווז, נסגר, ועל חורבותיו יקום עוד סניף של קפה-קפה.

"היו לי 15 שנים נפלאות בשינקין, אבל תמה תקופה ואנחנו ממשיכים הלאה", אומר רוני אביב, הבעלים של הברווז. "בסופו של דבר, מבחינת עלויות כוללות, דמי שכירות וארנונה, קשה מאוד ליזמים פרטיים להתקיים, ורק רשתות יכולות לעמוד בעלויות".

לאורך השנים ניסו אביב ואנשי הברווז להיות לא רק בית קפה-מסעדה שמגיש הפוך וטוסטים, אלא גם להתחבר לקהילה. "הייתי מאוד פעיל ועם המון יוזמה בקשר לאופי הרחוב", נזכר אביב. "כשומר מסורת ערכתי פה לפני עשר שנים קבלות שבת בימי שישי בגינה, עם די.ג'יי והדלקת נרות משותפת לחילוניים ודתיים. אבל אז הגיעה תקופת הפיגועים וזה נפסק".

הסניף השינקינאי של קפה-קפה אמור להיפתח בסוף פברואר, כשיסתיימו עבודות השיפוצים במקום. גם כאן, בהתאם לקו העיצובי של הרשת, צפויים קירות בז', פרצופים מצוירים על הקירות וספות. הבונוס יהיה בדמות הגינה האחורית. וזה לא הכל: בעתיד הקרוב צפויה הרשת להתרחב, עם סניפים בבוגרשוב 27, בשדרות רוטשילד (ליד מקס ברנר) ובמקווה ישראל פינת אלנבי. אכן, אימפריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully