וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שרוני, קח את קצב ועוף לנו מהעיניים

דוריה למפל

27.1.2007 / 7:39

איך זה שח"כ שמגיש הצעת חוק משפילה לנפגעי אונס עדיין נמצא בכנסת? דוריה למפל מציעה לו להתלוות לנשיא קצב, ולצאת מחיינו

בימים אלה, בהם מוסד הנשיאות יורד לשפל ציבורי ואתי המחלל את כבוד המדינה, מתבלט חבר כנסת המתמיד בהגנתו על הנשיא המואשם והמאשים משה קצב - זהו חבר הכנסת משה שרוני, ממפלגת הגמלאים.

אם תשאלו את שרוני, ניתן היה למנוע מקרים מסוגו של קצב, אילו רק היו מקבלים את הצעת החוק שהגיש: בספטמבר האחרון שרוני הציע להגביל את הזמן בו מותרת הגשת תלונה על מעשה אונס. או במילים אחרות: נאנסתם? תאספו את עצמכם, ותוודאו שתוך 96 שעות הגשתם תלונה, אחרת –תלונתכם אינה קבילה. לאחר מכן אמר שרוני כי גם דד-ליין של 48 שעות נראה לו סביר, וגרם לי לתהות האם הוא מנסח את הצעות החוק שלו ביחד עם בני סלע.

חבר הכנסת משה שרוני, שהגיח לעולמנו כתוצאה מההצלחה המסחררת והכנראה בלתי-מוצדקת של מפלגת הגמלאים, מוזמן להתלוות למשה קצב, ולעזוב אותנו במנוחה. שרוני, ש-78 שנותיו כנראה טשטשו במידה זו או אחרת את פיכחותו, הוא חבר כנסת שמרן וקיצוני שלזכותו המפוקפקת נזקפות אמירות כמו: "אם כבר שר ערבי, הייתי מעדיף שיהיה דרוזי", או הדברים שאמר לח"כ טיבי: "שקט אחמד, שב בשקט", ובל נשכח את משנתו הביטחונית הקולעת: "שירססו כל כפר שנורה ממנו קסאם". אכן, אין כמו פתרונות קסם מהסוג הזה.

אין זה מפליא שבתוך העיסוק בשלל האירועים הפוליטיים והפרשיות המביכות של הנשיא לא נתנו את הדעת לכך שאחד מ-120 מקבלי ההחלטות שלנו מתבטא בצורה אלימה ומפחידה ופועל לרעתם של קורבנות אונס. אבל עכשיו, אחרי שראינו את מופע האימים של קצב, נתפנה להבין שאמירותיו של שרוני בעניין אינן פחותות בחומרתן מהדברים שגורמים לנו לדחוק באולמרט ופרץ להתפטר. גם אם הוא לא אחראי למחדלי המלחמה האחרונה, הוא מביא עימו התבטאויות ודעות פוגעניות המעלות חשש לצחנה מוסרית.

הציבור הישראלי ונבחריו חייבים להתעכב על כל אמירה של כל חבר כנסת, גם אם הוא לא ראש ממשלה, שר או נשיא. מה גם, ששרוני הוא לא חבר כנסת שולי: הוא מכהן בשלל ועדות בכנסת, בהן ועדת העבודה, הרווחה והבריאות, ועדת החוץ והביטחון וועדת הכספים. מדובר בחבר כנסת עם דעות מסוכנות ואג'נדה ארכאית, מעליבה, גזענית ומרתיחה. כפי שהוכיחה התקופה האחרונה, עדיף להוקיע אנשים כמו שרוני לפני שהם הופכים להיות נשיא מדינה, שר, או ראש ממשלה.

אין סיבה שכנסת ישראל ומשלמי המיסים יעסיקו ויפרנסו אדם כמו שרוני, שבראיון על פרשיית הנשיא בחר לומר כי "זה עימות בין המתלוננת ובין הנפגע - הנשיא". והוסיף את דעתו על טראומת האונס "תפסיקו עם הטראומות האלה! בא לי לגחך. מה זה טראומה?! באמת!". אז הנה לך ח"כ שרוני, הנה הזדמנות פז, כמחוות חברות אמיתית ואלטרואיסטית, אתה מוזמן להתלוות לקצב ביציאה מהחיים הציבוריים ולגחך איתו על טראומות של נפגעי אונס. בהחלט בדיחה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully