וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בשחקים: הקרב על הצנחן נגמר במוות

שי אילן

25.1.2007 / 11:00

צנחנית בלגית חשודה שהרגה את חברתה בגלל שניהלה רומן עם החבר שלה. ההתרסקות כולה תועדה במצלמתה של ההרוגה

הסיפור הבא נראה כלקוח מסרט מתח: צנחנית נשואה, שניהלה רומן עם צנחן אחר, קפצה אל מותה בעיר אופגלבק שבבלגיה, אחרי שחברתה הטובה ביותר, שהתחרתה נגדה על ליבו של הצנחן, חיבלה לכאורה במצנח שלה, לדברי המשטרה. אלס ואן דורן התרסקה אל הקרקע דקות אחרי ששילבה ידיים בשחקים עם שלושה צנחנים אחרים, ביניהם חברתה אלס קולטמן וחברה, ומושא התשוקה של שתיהן, מרסל.

בעת שהצנחנים פרקו את המבנה ופתחו את המצנחים, ואן דורן ניסתה בלי הצלחה לפתוח את המצנח שלה ואת המצנח הרזרבי ולא הצליחה. רגעיה האחרונים מתועדים במצלמה שהייתה מוצמדת לראשה. לדברי המשטרה, החומר שהיה במצלמה מעיד על חשד שקולטמן חיבלה בציוד הצניחה של חברתה, ושמדובר ברצח. בדיקה של המצנחים מחזקת את החשדות.

לדברי העיתונות הבלגית, מרסל, המאהב הפופולרי ניהל לוח זמנים מורכב כדי ששתי החברות לא יגלו ששתיהן מנהלות איתו רומן. למרות אמצעי הזהירות שנקט, קולטמן גילתה את דבר היחסים בין מרסל וואן דורן. ההרוגה לא ידעה דבר על חברתה בשעה שהתרסקה.

עובד בשדה התעופה של צווארטברג, ממנו המריאה ואן דורן, אמר לעיתונות שנדיר מאוד שמצנח אחד לא נפתח, אבל מעולם לא שמע על מקרה בו שני המצנחים כשלו. אחותה של הקורבן אמרה כשספדה לה בלוויה, שהיא עשתה הכול כדי להציל את עצמה, אבל מישהו לא רצה שתחיה. אלס קולטמן, החשודה ברצח, ניסתה להתאבד שעות ספורות לפני שהובאה לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully